AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Hvilke problemer har du i forhold til datingfasen, altså hva tror du gjør at du fremdeles er singel? Jeg er selv en litt lukket person og liker ikke å snakke om følelser med alle. Jeg er også redd for si ting/følelser i frykt for å bli avvist. Jeg tror derfor at kanskje noen dater har opplevd meg som litt likegyldig og at jeg ikke har hatt en "egen" personlighet. Jeg synes derimot det er helt ok å vise følelser og snakke om følelser dersom den andre personen selv er veldig åpen. Jeg tror også at noen blir skremt fordi jeg er ganske klar på at jeg er ute etter noe seriøst. Det er noe jeg sier på forhånd, ikke når vi møtes. Jeg synes også det er veldig vanskelig når det kommer til kosing og sex. Hva om de kun er ute etter det? Eller hva om de synes jeg er ok og liker meg, men bare har meg på gress til de evt. finner noen bedre... Anonymkode: 66189...bbd
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #2 Skrevet 14. juli 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke problemer har du i forhold til datingfasen, altså hva tror du gjør at du fremdeles er singel? Jeg er selv en litt lukket person og liker ikke å snakke om følelser med alle. Jeg er også redd for si ting/følelser i frykt for å bli avvist. Jeg tror derfor at kanskje noen dater har opplevd meg som litt likegyldig og at jeg ikke har hatt en "egen" personlighet. Jeg synes derimot det er helt ok å vise følelser og snakke om følelser dersom den andre personen selv er veldig åpen. Jeg tror også at noen blir skremt fordi jeg er ganske klar på at jeg er ute etter noe seriøst. Det er noe jeg sier på forhånd, ikke når vi møtes. Jeg synes også det er veldig vanskelig når det kommer til kosing og sex. Hva om de kun er ute etter det? Eller hva om de synes jeg er ok og liker meg, men bare har meg på gress til de evt. finner noen bedre... Anonymkode: 66189...bbd Problemet mitt er at jeg har blitt så såret i mitt siste forhold , og måten det tok slutt på at jeg ikke går på date engang. Derfor er jeg singel. Anonymkode: b9f71...0c2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #3 Skrevet 14. juli 2016 Jeg er mann og tror problemet mitt er at jeg er for kresen på utseende. Det er ikke så lett å få respons fra de pene damene på tinder, samtidig føler jeg meg faktisk for god til de jeg faktisk får match med. Anonymkode: 8e325...40c
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 Jeg er singel fordi jeg er usikker på meg selv. Det er både en turn-of og som en magisk magnet på rasshøl. Rasshøl hadde aldri fått damer på kroken om det ikke fantes usikre kvinnerAnonymkode: e2669...d3a 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #5 Skrevet 14. juli 2016 Jeg er ikke så åpen og initiativrik overfor menn. Det har jeg aldri vært, og miljøene jeg omgås i er som regel svært kvinnepreget. Jeg er ganske utrygg, så målet mitt til høsten er å tørre å søke bekjentskaper med menn slik at jeg blir mer komfortabel rundt dem. I tillegg har jeg nok et problem med eget selvbilde og ser ikke meg som en som ville ha interessert en mann nok til at han vil involvere seg med meg. Jeg må prøve å snu denne tankegangen og ikke se på om jeg oppfyller kriteriene til en mann, men heller hva jeg ønsker i en mann og akseptere at jeg er den jeg er. Tidligere har jeg heller ikke søkt etter et forhold, så det er vel hovedgrunnen til at jeg ikke har gjort noe med det før nå. Anonymkode: 15d6a...f91 1
Okapi Skrevet 14. juli 2016 #6 Skrevet 14. juli 2016 Er sannsynligvis for merkelig og/eller for kjedelig, og mange opplever meg som vanskelig å lese. Ikke spesielt flørtete av meg heller, antar jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #7 Skrevet 15. juli 2016 Jeg er veldig åpen og flørtete og morsom. Og jeg tiltrekker meg flyktige menn som sliter med å forholde seg til følelser og seriøsitet. Og jeg blir stresset i en datingsituasjon pga kjipe opplevelser. Så alt blir veldig intenst og voldsomt. Og kaos. Alt for mye kaos. Anonymkode: 89a64...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #8 Skrevet 15. juli 2016 Jeg er for flørtete og pågående. Damer tror jeg er en player fordi jeg bryter med det de faktisk forventer av en fyr som meg. En fyr som er erketypisk nerd, lav og utrent kan ikke være utadvendt, sosial og tøysete. I og med at det kan bli for mye til tider så får de kalde føtter pga den indre konflikten om hvilken bås de skal sette meg i. Så renner alt ut i intet. Vet hva løsningen er: å ikke være meg selv. Da løser alt seg. Men jeg nekter. Anonymkode: 3c70b...10e 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #9 Skrevet 15. juli 2016 Klarer ikke flørte på date, selv om jeg prater uten stopp. Vanskelig å snakke om følelser og være sårbar. Trenger litt tid i startfasen, som de fleste da tror er manglende interesse. Men, dette blir faktisk bedre og bedre, så jeg har troen på at det er lurt å date en del og jobbe med dette. Anonymkode: 9ec82...3ae 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #10 Skrevet 15. juli 2016 Jeg er for isolert. Jobber en del, trener en del og når jeg faktisk har fri så er jeg litt for glad i tid for meg selv. Har heller ikke en veldig stor vennekrets, men et lite utvalg jenter jeg kan og vil dra ut med. Det blir nok litt for mange kvelder der jeg pusler rundt hjemme - enten med oppussing, eller et glass rødvin og en bok eller film. Trives veldig godt i eget selskap. Når jeg faktisk er ute i sosiale settinger får jeg en del oppmerksomhet fra menn. Er jeg i en situasjon der jeg treffer nye menn er det så og si alltid noen som melder sin interesse. Men så skal det jo være en match også, og da må slike situasjoner forekomme oftere. Er også litt sær på det at jeg er uinteressert i ting som Tinder og nettdating. Jeg vil ha et 'naturlig' første møte. Anonymkode: b56a7...43f 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #11 Skrevet 15. juli 2016 Jeg tror ikke at kroppen min er fin nok og jeg klarer ikke å se meg selv som kjærestemateriale. I tillegg er jeg kresen, tar ikke hvem som helst, må like å prate med ham og synes at det er noe tiltrekkende med ham. Jeg har alltid skjønt at jeg ikke er interessant for så veldig mange og vært redd for at noen skal utnytte meg fordi de tenker at jeg er enkel å få til sengs fordi jeg sikkert ikke får noe oppmerksomhet til vanlig. Jeg har slappet litt av på det og har ikke piggene så mye ute lenger, men jeg kan nok virke veldig avvisende i enkelte situasjoner. I tillegg har jeg en tendens til å bli interessert i noen jeg synes er for bra for meg og ikke tør å ta kontakt med. Skulle jeg likevel klare å komme i kontakt med en jeg liker klarer jeg ikke å flørte fordi jeg ikke tror at han hadde likt det. Anonymkode: cdc82...eb6 2
Gjest Minesveiper Skrevet 15. juli 2016 #12 Skrevet 15. juli 2016 Jeg er for kresen, og møter sjeldent noen jeg har lyst å date.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #13 Skrevet 15. juli 2016 Utseendet mitt og at jeg har vanskelig for å bli forelsket Anonymkode: 2e672...711
Polly Ester Skrevet 15. juli 2016 #14 Skrevet 15. juli 2016 Mangler det genet som gjør at bilder av meg blir fine. Får ikke til å skrive en fengende profiltekst. Derfor blir jeg ikke kontaktet på datingsider. Ja, og så er jeg arbeidsledig for øyeblikket, og det er heller ikke attraktivt selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #15 Skrevet 15. juli 2016 Fordi det tar 2 år å bli kjent. Istedet for og bare bli kjent i virkligheten. Finne noen på byen er som å finne nåla i høystakken. Altså når det kommer til forhold. Anonymkode: 37d58...af9
Gjest Sylphrena Skrevet 15. juli 2016 #16 Skrevet 15. juli 2016 Er ganske sjenert og har ltt problemer med å åpne meg for nye mennesker. Og når jeg blir utilpass kan jeg fort begynne å prate om kattene mine bare for å ha noe å snakke om, og vipps så er jeg hun gale kattedama
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #17 Skrevet 15. juli 2016 Er innadvent. Arbeidsledig. elsker mitt eget selskap. Har utsende med meg å får masse oppmerksomhet, men jeg tørr ikke en dritt fordi jeg er redd jeg ikke er bra nok. sånn!! godt å få ut! Anonymkode: 545de...88e
Cata Skrevet 15. juli 2016 #18 Skrevet 15. juli 2016 Tja, en grunn er at jeg ikke blir bedt på date så jeg kommer aldri til datingfasen en gang . Men om jeg hadde blitt så antar jeg at daten hadde funnet meg for kjedelig til å fortsette å være sammen med. Mine evner til small talk er mildt sagt begrenset. Dessuten hadde det ikke skadet om jeg hadde vært pen heller.
Summers Skrevet 15. juli 2016 #19 Skrevet 15. juli 2016 33 minutter siden, Polly Ester skrev: Mangler det genet som gjør at bilder av meg blir fine. Sett bilde av deg så vet at det ikke er sant. 1
Polly Ester Skrevet 15. juli 2016 #20 Skrevet 15. juli 2016 40 minutter siden, Summers skrev: Sett bilde av deg så vet at det ikke er sant. Takk Det var snilt sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå