Gå til innhold

Hvordan bli kjent med andre lesbiske jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel en stund nå og sliter litt med å bli kjent med lesbiske jenter. Jeg er medlem på gaysir men der er det vanskelig å bli kjent med oppegående folk (får egentlig mest tvilsomme forslag fra menn), og her i byen finnes den ingen utested for skeive. Hvordan blir man egentlig kjent med lesbiske jenter? Noen som har tips til meg? Jeg er åpen, utadvendt, glad og positiv men ser ikke lesbisk ut siden jeg er så jentete. Jeg har merket at det gjør det ekstra vanskelig å bli kjent med andre skeive siden de fleste tror jeg er hetero.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ute etter skeive venninner eller en kjæreste? Hvis det er det siste kan du prøve Tinder (huker av for kvinner i søkefeltet).

Hvor i landet bor du? Flere steder finnes idrettslag for skeive (raballder), turlag osv osv.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg leter nok etter en kjæreste. Skulle bare ønske at alle kunne gå rundt med et eller annet tegn som viser at de er lesbiske:P hadde gjort alt så mye lettere! :P 
Jeg har ikke så lyst å si hvor i landet jeg bor. Men jeg er medlem i noen facebookgrupper for skeive men det er utrolig lite aktivitet der dessverre.  Jeg har vært på tinder men hadde bare 5 matcher.. :P  Men det er noen uker siden så kanskje jeg må prøve på nytt:) tusen takk for svar i alle fall! :D

Skrevet

Vet ikke om det er et alternativ å legge ut en "kontaktannonse" her på forumet under "Kontakt med andre brukere?"

AnonymBruker
Skrevet

Har samme problemet selv. Virker liksom som om det ikke er noen lesbiske her. Pussig nok har jeg ingen problemer med å finne og bli kjent med homofile menn :dry:

Anonymkode: dbf26...435

AnonymBruker
Skrevet

På Tinder bør det være mulighet å finne noen. Har du også prøvd appen "Her"? Men det er mer internasjonalt, tror jeg, så mulig de ikke er norske da.

Anonymkode: 9be78...30e

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har samme problemet selv. Virker liksom som om det ikke er noen lesbiske her. Pussig nok har jeg ingen problemer med å finne og bli kjent med homofile menn :dry:

Anonymkode: dbf26...435

Jeg syns at homofile menn er mye lettere å kjenne igjen enn lesber. Pluss at de som oftest trekker seg til jenter og derfor er det lettere å bli kjent med dem. Tror jeg i alle fall:P Uff, jeg sysn det er så frustrerende!

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

På Tinder bør det være mulighet å finne noen. Har du også prøvd appen "Her"? Men det er mer internasjonalt, tror jeg, så mulig de ikke er norske da.

Anonymkode: 9be78...30e

Tinder har jeg allerede prøvd ut men tydeligvis er det få jenter i mitt fylke på den appen for jeg hadde bare 5 matcher. 'Her' har jeg aldri hørt om men det skal jeg prøve. Takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...