Gå til innhold

Vanlig å juge om at man har kjæreste felles bekjente?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vel, det er jo flaut dersom man blir tatt i løgnen, eller at de snakker med andre som sier du ikke har kjæreste...

Vil ikke si det er vanlig å lyge om noe som er så lett å oppdage :P

Anonymkode: 9092e...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vanlig å skjule det i starten eller når det nettopp har blott slutt, kanskje. 

Anonymkode: 5f20f...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig å skjule det i starten eller når det nettopp har blott slutt, kanskje. 

Kanskje det, jeg har mistanke om at det har blitt juget om det, vi har bare 2 felles kjente og vi vanker eller har ikke så mye kontakt med hverandre.

Anonymkode: c1dae...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg skjønner seff sagt at personen ikke er intressert, uansett det er en kjæreste eller ei,

men pga mange små ting sitter jeg med en følesese om at det ikke eksiterer en kjæreste, og da ble bare brukt som en unskyldning.

Jeg kommer til å holde meg på armlangst avstand,siden jeg faktisk ikke har mulighet til å finne det ut, jeg kunne tenke meg å være venner, men så er det en del småting som skurrer (ikke bare det jeg tar opp her)som gjør at jeg ikke har lyst.

Men jeg bare lurte om noen andre har opplev det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner seff sagt at personen ikke er intressert, uansett det er en kjæreste eller ei,

men pga mange små ting sitter jeg med en følesese om at det ikke eksiterer en kjæreste, og da ble bare brukt som en unskyldning.

Jeg kommer til å holde meg på armlangst avstand,siden jeg faktisk ikke har mulighet til å finne det ut, jeg kunne tenke meg å være venner, men så er det en del småting som skurrer (ikke bare det jeg tar opp her)som gjør at jeg ikke har lyst.

Men jeg bare lurte om noen andre har opplev det?

OK, for å prøve å forstå hva du mener, så lager jeg en kort oppsummering:

Du har møtt en person, vedkommende har sagt at h*n har kjæreste.

Du mistenker at vedkommende har diktet opp en kjæreste, for å gjøre det klart at det ikke kan bli noe romantisk mellom dere.

Du vil egentlig være venn med vedkommende, men den eventuelle kjæreste-løgnen og en del andre småting, gjør at du føler det er best å holde vedkommende på en armlengdes avstand. 

Hvis dette stemmer har jeg aldri opplevd noe lignende, men jeg har opplevd at personer lyver om at de er single (selv om de har kjæreste). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK, for å prøve å forstå hva du mener, så lager jeg en kort oppsummering:

Du har møtt en person, vedkommende har sagt at h*n har kjæreste.

Du mistenker at vedkommende har diktet opp en kjæreste, for å gjøre det klart at det ikke kan bli noe romantisk mellom dere.

Du vil egentlig være venn med vedkommende, men den eventuelle kjæreste-løgnen og en del andre småting, gjør at du føler det er best å holde vedkommende på en armlengdes avstand. 

Hvis dette stemmer har jeg aldri opplevd noe lignende, men jeg har opplevd at personer lyver om at de er single (selv om de har kjæreste). 

Helt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...