Gå til innhold

blivakker.no - Stole på at varene er ekte?

Anbefalte innlegg

Gjest Sparkly*
Skrevet

Hei.

Er det trygt å bestille fra blivakker.no, ikke trygt i den forstand mtp personvern osv men mtp ekte varer. Man hører mye rart om nettsteder som selger billige merkevarer. Har bestilt herfra før og er som regel fornøyd, men skal nå bestille nye merker så tenkte å ta et spørsmål her for å høre hva dere tenker. 

Stole på at det er ekte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en såpass stor side at hadde det vært juls med varene hadde man hørt om det. Jeg bestiller derfra jevnlig og er alltid fornøyd :) 

• Liker 6
Gjest uN91s
Skrevet (endret)

Bestilte akkurat noe derfra. Var helt fint. Veldig fornøyd! 

Endret av uN91s
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt noe problem med varer bestillt der fra, og bruker siden ganske ofte. Har sjekket batch kode et par ganger og alt har vært i orden.

Anonymkode: 92584...29b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Blivakker er en seriøs norsk nettbutikk, bare bestill så mye varer du bare orker!

Anonymkode: 16c66...70a

• Liker 3
Skrevet

Aldri opplevd noe problem fra blivakker. Har bestilt en god del forskjellige varer fra de iløpet av de siste årene. Som Paeonia skrev lenger oppe, tviler de ville ha vært så stor som de er nå, hvis de hadde solgt falske merkevarer. 

Skrevet

Mottok en pakke fra dem i dag. Alt ser ekte ut :) tror ikke de hadde fått holdt på om de solgte falske produkter. 

AnonymBruker
Skrevet

Alt er ekte fra blivakker.

Anonymkode: b5b9d...36a

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte fra blivakker en gang, jean paul parfyme brukte den noen ganger så sluttet pumpen og virke fikk beskjed uog sende den inb fikk den tilbake virket noen få ganger så var problemet tilbake. Fikk litt inntrykk av kopi. Elendig kundeservice. Holder meg til nordicfeel

Anonymkode: 8535f...7f3

Skrevet

Bestilte en krølletang, brukte den noen ganger før den eksploderte. Dere kan si hva dere vil om produksjonsfeil, jeg gidder hvertfall ikke å bestille derfra igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Blivakker er en ekte side med ekte varer. Selv når du kjøper varer i butikk kan du jo erfare at noen produkter blir ødelagt eller er feilprodusert. Jeg har aldri opplevd å få dårlige varer fra Blivakker, Blush eller Coverbrands. De er alle nettbutikker som ikke har alle ledd som en vanlig butikk, og kan derfor ta lavere priser. 

Anonymkode: d14d9...c41

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått ekte varer, varer som har vært gått ut på dato, og vare som jeg har mistenkt at har vært falske. Fikk nytt produkt etter litt masing om den som var gått ut på dato, men fikk aldri noe svar ang produktet jeg trodde var falskt. Handler ikke der igjen etter det.

Anonymkode: c5e94...b8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Sparkly* skrev:

Hei.

Er det trygt å bestille fra blivakker.no, ikke trygt i den forstand mtp personvern osv men mtp ekte varer. Man hører mye rart om nettsteder som selger billige merkevarer. Har bestilt herfra før og er som regel fornøyd, men skal nå bestille nye merker så tenkte å ta et spørsmål her for å høre hva dere tenker. 

Stole på at det er ekte?

Fra tid til annen dukker denne typen tråder og spørsmål opp her inne, blivakker, Blush og Nordicfeeler så store at skulle de skade sitt gode navn og rykte ved å selge falske varer så ville de raskt forsvinne fra markedet. 

De som ikke liker denne typen nettbutikker er dem som taper salg fordi nettbutikkene overtar der de før har vært enerådende - typsik frisørsalonger. 

Anonymkode: 66aa4...0fb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra tid til annen dukker denne typen tråder og spørsmål opp her inne, blivakker, Blush og Nordicfeeler så store at skulle de skade sitt gode navn og rykte ved å selge falske varer så ville de raskt forsvinne fra markedet. 

De som ikke liker denne typen nettbutikker er dem som taper salg fordi nettbutikkene overtar der de før har vært enerådende - typsik frisørsalonger. 

Anonymkode: 66aa4...0fb

Vel, jeg har ingen egeninteresse av å si at jeg muligens har fått et falskt produkt derfra! var sikkert uheldig da jeg har handlet der før og alltid vært fornøyd, men det hjelper ikke om risikoen er der. Paralellimport er lovlig, men man kan nok gå på noen smeller også desverre-uansett om man er en stor nettbutikk.

Anonymkode: c5e94...b8f

• Liker 1
Skrevet

Aldri fått falske varer. Og som flere skriver, så store firmaer kunne ikke solgt falske varer i så stor skala, uten at det ville fått konsekvenser.

Eneste jeg vet de gjorde før var å kjøpe opp store varepartier fra utlandet og dermed kunne det være at noen produkter var gått ut på dato. Men igjen, når produktene er uåpnet holder de lengre enn det som står på emballasjen som regel.

Skrevet

Har aldri fått falske varer derfra, men har fått produkt som er utgått på dato en gang. Da fikk jeg pengene igjen. Aldri hatt noe problem med Blivakker. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blivakker er en ekte side med ekte varer. Selv når du kjøper varer i butikk kan du jo erfare at noen produkter blir ødelagt eller er feilprodusert. Jeg har aldri opplevd å få dårlige varer fra Blivakker, Blush eller Coverbrands. De er alle nettbutikker som ikke har alle ledd som en vanlig butikk, og kan derfor ta lavere priser. 

Anonymkode: d14d9...c41

Det er også derfor de ikke kan garantere at varene er blitt behandlet og lagret som de skal underveis. De kan ha stått på et lager i 35 grader i to uker før de sendes videre. Produktene kan bli dårlige av dette. At de ikke selger falske varer stemmer nok, men det vil ikke dermed si at alle varer nødvendigvis er som de skal.

Anonymkode: 61e14...849

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hatt noe problem med varer bestillt der fra, og bruker siden ganske ofte. Har sjekket batch kode et par ganger og alt har vært i orden.

Anonymkode: 92584...29b

Om de selger ekte varer eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men tror ikke personlig at de gjør det bevisst, ihvertfall. Men angående batch-koder, så er det da det enkleste i verden å forfalske.

Anonymkode: 8b271...f23

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt masse derifra, har alltid fått ekte varer. Var en vare som manglet i en stor bestilling, da sendte jeg bare en mail og fikk varen et par dager etterpå. Har aldri hatt problemer med dem og jeg har handlet mye derifra.

Anonymkode: f2550...358

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistenker at de kan selge kopivarer. Grunnen er at eieren er den som driver netthandelen og Brandsdals of Norway i tillegg til Bli vakker. Brandsdals of Norway var et klesmerke de startet for å selge billig på netthandelen, man kunne f.eks. få en jakke til 1 kr pluss frakt og eksp.gebyr om man var heldig i budrunden. 

Jakkene osv er produsert i Kina etter bestilling fra de som driver merket, 

jeg har selv flere klær derfra, varene ser greie ut, men puster ikke så godt syns jeg og størrelsene er veldig små i forhold til Norske..

Så pga dette og deres kontakter i Kina, og det jeg vet om at det er en del kopivareprodusenter i Kina, så mistenker jeg at de kanskje importerer kopivarer? Ikke godt å si... men noen burde kanskje sjekket de så de ble renvasket? 

Anonymkode: fe41d...d1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...