AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Jeg er i tiltak og må i tillegg søke om supplerende stønad til husleie. Men håper nå å komme over på aap. Jeg har da fått et vedtak på supplerende husleie, men vet ikke helt om jeg har forstått det riktig. Det står: Lov om sosiale tjenester i NAV § 20 gir anledning til å sette vilkår for tildeling av økonomisk stønad, og før stønad innvilget i denne saken utbetales fra og med 01.07.16 må du: - Ha søkt bostøtte og legge ved bekreftelse på betalt husleie for april, mai og juni. Dette har jeg gjort og fikk utbetaling i juli og vil også få svar på bostøtte innen 10.08, som er en stund etter den første og søknaden er jo d for juli måned. Men har også fått innvilget for august og da lurer jeg på om jeg må sende dokumentasjon på betalt husleie for juli, eller om vilkåret gjelder for begge utbetalinger i og med at det står utbetalinger fra og med 01.07?? Sliter alltid med å forstå disse NAV vedtakene. Man må jo være advokat for å forstå det. Anonymkode: cf739...6fa
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Jeg forstår ikke hva du synes er så vanskelig, det står vel igjen steder at du skal bekrefte betalt husleie for juli? Står det fra og med så gjelder det fra og med, og ut ytelsesperioden, og du har jo levert det som etterspørres, så da skal det være i orden Anonymkode: 4fcd2...d0e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Gjelder for begge ja, sånn hvis det ikke ble klart i det jeg skrev over :). Anonymkode: 4fcd2...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå