AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Del Skrevet 14. juli 2016 Er det noen som har voee der? Har bestilt charter reise dit med startour til neste sommer, reise med 2 barn på 8 pg 16, har dere noen erfaringer? Både positive og negative. Etter eg bestilte har eg hørt at det er en skikkelig partt party plass, men akkurat der bekymrer meg ikkje da vi har booket på ett familie hotell og trenger virkelig ikkje å oppsøke plasser der ungdommer fester. Hotellet vårt ligg i Kardamena. Anonymkode: bd452...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 16. juli 2016 #2 Del Skrevet 16. juli 2016 Jeg var der for et par måneder siden og syns at det var en veldig fin øy. Jeg bodde i nærheten av Kos by som var forholdsvis liten, men veldig koselig med mye butikker og restauranter. Jeg fikk absolutt ikke inntrykket av at Kos er den partyplassen det engang var. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #3 Del Skrevet 21. juli 2016 Bare ikke bo på evripides hotel så. De driver med svindel for å si det sånn. Men ellers så er kardamena en grei by. Det er festing der , men det går fint ann å spise middag og kose seg på brygga der nede. Kan anbefale å smake på en rett som heter kleftiko og en rett som heter stifado 🙂😄 kan også anbefale å leie beachboogie eller bil , for å ta turen til kefalos. Og ta en tur opp i fjellene🙂 Anonymkode: 90b68...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #4 Del Skrevet 21. juli 2016 Faren min bestilte faktisk til feil sted, når vi dro til kos. 😂 Men fungerte fint selv om ingen av oss skulle feste 👍 Anonymkode: 90b68...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå