Gå til innhold

Kjole og converse

Anbefalte innlegg

Skrevet

"den lille sorte" med blå korte converse på festival. Ja eller nei? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja. Første jeg tenkte var Nei, nei, nei, men jeg har bare brukt converse med lange skjørt, så jeg vet ikke hvordan det ville sett ut med kort kjole og converse.
Jeg heller mer mot et pent par mørke joggesko heller enn converse til kjole/skjørt.

Skrevet

På festival er det helt innafor. Er converse-elsker selv og bruker det til det meste.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Minya skrev:

Nja. Første jeg tenkte var Nei, nei, nei, men jeg har bare brukt converse med lange skjørt, så jeg vet ikke hvordan det ville sett ut med kort kjole og converse.
Jeg heller mer mot et pent par mørke joggesko heller enn converse til kjole/skjørt.

Kjolen er ikke så kort, men skoene er.  Kjolen er til litt under kneet.  

Skrevet

Den lille sorte på festival? :ohmy:

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, minister-mio skrev:

Den lille sorte på festival? :ohmy:

Den er ikke så liten. Formulerte meg kanskje litt feil.  Sort kjole, ikke for pynta eller for kort.  Sover hjemme så skal ikke i telt :)

AnonymBruker
Skrevet

På festival er vel det meste godkjent :) Om kjolen er litt avslappet og ikke slik Posh-Spice type lille sorte ser det nok fint ut,

Anonymkode: 60842...2bf

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På festival er vel det meste godkjent :) Om kjolen er litt avslappet og ikke slik Posh-Spice type lille sorte ser det nok fint ut,

Anonymkode: 60842...2bf

Ja den er ikke noe slikt. Den er svært lite utfordrende. 

Skrevet

Noe sånt?:

151014+glassons+LBD+jersey+Alexander+McQ  

Jeg synes det kan være litt kult.

• Liker 3
Skrevet

Skoene er knallblå, men ja noe sånt. :)

Skrevet

Go for it! Herregud! Kle deg i det du vil og kos deg på festival! :hoppendeglad:

Skrevet
18 minutter siden, haze skrev:

Go for it! Herregud! Kle deg i det du vil og kos deg på festival! :hoppendeglad:

Hehe joda har bare aldri brukt converse før så jeg synes de ser rare ut på meg selv uansett :fnise: Kjøpte de for et år siden men ikke brukt de enda. :P

Skrevet

Jeg går i hvite og råsa adidas til det meste av kjoler. Komfort foran hæler, ass. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...