Lutetium 71 Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Fant etterhvert frem til denne, som vil passe akkurat inn i min gamle Ikea-kvadratiske-bokhylleting (de sier denne passer fint inn i KALLAX hyllene, noe som nok er det nye navnet på den gamle hylla jeg har, de ser ihvertfall akkurat like ut, og har samme mål, men nå snakker jeg meg bort her, tilbake til tema). Dette ser ut til å være den eneste (foruten at den leveres i to andre farger - tjohoi!), som passer rett inn, og som tåler en trøkk. De de har ellers av "kasser" er ofte flettekurver, eller kasser av papp og papir.. ! og annet spinkelt pynte-ræl som egner seg best for å lagre bomull og en og annen brosjyre . Jeg trenger bare en helt enkel stor kasse av enten plast eller kanskje heltre som ikke detter i sammen av skrekk om man drar den ut. Men det finnes nesten ikke.. ? Er dette en ny trend hos Ikea, hadde de flere typer solide kasser i 33x37x33 formatet før i tida? Fins det flere enn denne typen på et hemmelig sted på ikea.com?
Rosa Sitron Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Jeg fant disse, men jeg savner også noen av de gamle. De hyllene du og jeg har (Expedit) finnes ikke lenger, men de har leget en ny, litt mindre versjon som er Kallax. Hyllene er heldigvis like store. 1
Lutetium 71 Skrevet 15. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2016 13 timer siden, VinterSnø skrev: Jeg fant disse, men jeg savner også noen av de gamle. Papp, flettekurver og mer papp. Men takk for svar. Er nok på tide å kjøpe seg en fresemaskin og snekre bokser selv. 13 timer siden, VinterSnø skrev: De hyllene du og jeg har (Expedit) finnes ikke lenger, men de har leget en ny, litt mindre versjon som er Kallax. Hyllene er heldigvis like store. Expedit var det ja! Supert at de beholder hyllestandarden.
Rosa Sitron Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 9 timer siden, Lutetium 71 skrev: Papp, flettekurver og mer papp. Men takk for svar. Er nok på tide å kjøpe seg en fresemaskin og snekre bokser selv. Expedit var det ja! Supert at de beholder hyllestandarden. Var vel noe stoff og plast også tror jeg. Jeg ender nok opp med de rød plast boksene og et skap eller to.
Lutetium 71 Skrevet 17. juli 2016 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2016 Den 16.7.2016 at 8.42, VinterSnø skrev: Var vel noe stoff og plast også tror jeg. Jeg ender nok opp med de rød plast boksene og et skap eller to.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #6 Skrevet 17. juli 2016 59 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Her får du 4 stk til halv pris på Finn http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=77748074 Anonymkode: 03fc2...82b
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #7 Skrevet 17. juli 2016 1 time siden, Lutetium 71 skrev: Hvis du først skal snekre, kan du lage de slik? (Av gamle rammer) Anonymkode: 03fc2...82b
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #8 Skrevet 17. juli 2016 Disse fra Ikea er i hvertfall solide Anonymkode: 03fc2...82b
Lutetium 71 Skrevet 17. juli 2016 Forfatter #9 Skrevet 17. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Her får du 4 stk til halv pris på Finn http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=77748074 Anonymkode: 03fc2...82b Må hentes. Men takk for tips. 1
Lutetium 71 Skrevet 17. juli 2016 Forfatter #10 Skrevet 17. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Disse fra Ikea er i hvertfall solide Anonymkode: 03fc2...82b Det er de nok. men jeg liker best glatte flater av et eller annet noenlunde hardt stoff. Vil ikke at ting setter seg fast i "tøyet" eller faller igjennom i mer glisne flettekasser. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #11 Skrevet 17. juli 2016 1 minutt siden, Lutetium 71 skrev: Det er de nok. men jeg liker best glatte flater av et eller annet noenlunde hardt stoff. Vil ikke at ting setter seg fast i "tøyet" eller faller igjennom i mer glisne flettekasser. Ok. Jeg forstår. Da kanskje du kan lage slike esker i tre eller i metall? Anonymkode: 03fc2...82b
Lutetium 71 Skrevet 17. juli 2016 Forfatter #12 Skrevet 17. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg forstår. Da kanskje du kan lage slike esker i tre eller i metall? Anonymkode: 03fc2...82b Det er det jeg pønsker på ja. Må bare lære meg å snekre først, og ikke minst kjøpe en fres og lære å bruke den. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå