Gå til innhold

jeg har også bh-trøbbel...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

nå bruker jeg 75b som str., men jeg tror ikke den er den helt rette for meg... den går opp i en bue bak på ryggen, hvis dere skjønner. jeg har målt hvor langt det er rundt, og jeg måler 73 cm, som betyr at den er 2 cm for stor. jeg tror 70c er litt for lite, og dessuten helt umulig å finne i butikken.... noen bh-eksperter der ute?? dette går dårlig, jeg må da ha en bh som passer... kjøper forresten bh-ene på h&m, kan det ha noe med saken å gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da anbefaler jeg deg å gå opp tilC. Hva med 70C eller 75C? Prøv da vel. :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

meg som startet tråden...

jeg synes cupene passer bra, det er resten av bh-en som virker litt for stor.... kanskje jeg skal prøve 70c. Cupene der er vel litt mindre enn på 75c, selv om det er samme bokstav?

Gjest Anonymous
Skrevet
meg som startet tråden...  

jeg synes cupene passer bra, det er resten av bh-en som virker litt for stor.... kanskje jeg skal prøve 70c.  Cupene der er vel litt mindre enn på 75c, selv om det er samme bokstav?

Hehe, nei.. cup'ene er like store uansett. Hehe..

Skrevet

A, b, c og d er koppstørrelse og 70,75,80 etc er størrelsen rundt livet.

Gjest Duchess
Skrevet

Jeg bruker 75 C, og jeg har det problemet at når jeg bøyer meg fram eller også av og til når jeg beveger litt på meg bare, så tyter brystvorta ut .....

Sånn ellers så passer koppen kjempebra, det er bare litt irriterende at de ikke kan holde seg på plass, hele puppen innafor koppen!

Tror det blir for stor hvis jeg går opp til D.

noen tips?

Skrevet

mange vrangforestillinger når det gjelder bh her. Kom igjen jenter på tide å kutte ut H&M og andre billigmerker. Ta en tur på en skikkelig undertøysbutikk, dere vil få noen aha opplevelser. er ikke fint med for små bh-er der puppen tyter ut, eller for store som ikke holder noe på plass....

Gjest Anonymous
Skrevet

du som sa at cupene var like store uansett... er det ikke sånn at hvis man måler omkretsen rundt brystet under puppene, og så oppå, så vil forskjellen mellom de to fortelle hvilken cupstørrelse man har? da kan jo ikke cupene på 70b og 85b være helt de samme for å si det sånn?

Skrevet

Hvis det er sånn at bh går opp i en bue bak på ryggen, så er det vel heller at stroppene er for korte.

Skrevet

Til Duchess.

Koppen din er nok for liten, men da mener jeg ikke at du behøver å gå opp en koppstørrelse, men kjøp en kopp som dekker nok. Noen BH`er er svæt avskjært, spesielt H&M BH`er. Diss er jeg sluttet å kjøpe for mange år siden. Anbefaler Trihumf super soft serie. Gå iallefall og prøv en, da merker du forskjellen.

Gjest Duchess
Skrevet

Jeg har prøvd et par bh'er av triumph-typen, de er helt greie, men de er ikke noe fine å se på i det hele tatt syns jeg

Skrevet

Hei, hei.

Det kan være vanskelig å finne den 'perfekte' bh, ja....

Men det kan høres ut som du er 70C, prøv Lindex og merket Ella Mae, de er faktisk veldig greie og så ser de ikke ut som 'kjærring-bh'......

Sliter selv med veldig store pupper og sliter med å finne en god sportsbh, har prøvd MANGE, men i da når jeg trener bruker jeg faktisk 2 bher.... 'sukk'

:-?

Gjest Solskinn
Skrevet
du som sa at cupene var like store uansett... er det ikke sånn at hvis man måler omkretsen rundt brystet under puppene, og så oppå, så vil forskjellen mellom de to fortelle hvilken cupstørrelse man har? da kan jo ikke cupene på 70b og 85b være helt de samme for å si det sånn?

Det er helt rett, cupen er ikke like stor uavhengig av störrelsen rundt ryggen. En B-cup er större i 75 enn den en i 70, derfor er det gjerne sånn at går man ned en str over ryggen må man opp en cup str. Generelt bruker vi for små cuper, jenter!!!

Til deg som starta tråden ville jeg prövd 70C. ER du 72 er 70 stort nok. Når du kjöper en ny BH skal den passe på ytterste hakket på ryggen, de blir jo aldri mindre når de blir brukt!! :wink:

Om du er i tvil om hvilken störrelse du er, anbefaler jeg å gå inn på denne siden her

http://www.triumph-international.no/

Gode råd og så Störrelsesguide, legg inn mål under brystene og rundt brystene, så får du ut rett str!!!

Lykke til! :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

nå har jeg sjekket min str. på triumph-siden, og gjett hvilken str. jeg lissom bør bruke? 70aa!! Altså, jeg vet at puppene mine ikke er no særlig å skryte av, men jeg VET at jeg ikke bruker 70a. For det første passer cupene på 75b BRA til meg, for det andre prøvde jeg faktisk 70aa på en butikk en gang jeg kjeda meg helt forferdelig.... Det gikk bare ikke!! Jeg brukte målebånd, og jeg er nesten helt sikker på at jeg gjorde det rett.... jaja. Prøver en gang til jeg....

Gjest Solskinn
Skrevet

ha ha!! :ler:

Det skal vel litt til å bomme så mye!!

Men om du er närmere 70 rundt ryggen ville jeg absolutt kjöpt 70 og ikke 75. Det med cupen kan jo variere litt i forhold til "fasongen" om du skjönner!!

Det funka bra for meg, faktisk, men det garanterer jo ikke at det gjör det for alle!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...