AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Lang historie gjort kort, jeg har ertet på meg en fyr (ikke med vilje) som har endt opp med å være temmelig sint på meg. Denne fyren har greit med kunnskap når det kommer til data og IT, han har sagt selv at han kan hacke og det tviler jeg ikke på. Jeg er ganske paranoid av natur og merker at lysten til å kaste de to PC'ene jeg har og kjøpe nye er rimelig stor. Jeg har rett og slett skikkelig noia for at han skal hacke meg. Jeg har anti-virus på begge, og begge er betalte og jeg kjører ofte full scanning (Trend Micro på den ene og på den andre husker jeg ikke hva det heter, russisk et eller annet). Ene datamaskinen min begynte å oppføre seg merkelig forleden, nettet datt ut og jeg fikk opp et par pop-ups angående at jeg må slette noen programer for at microsoft skal kjøre ordentlig (wtf?). Var inne på 2-3 nettsider og nettleseren krasjet. Freaka fullstendig ut selvfølgelig, jeg... Hvordan merker man at man blir hacket? Hva kan jeg gjøre for å beskytte meg mot det? Jeg stoler ikke et sekund på denne mannen og er virkelig nervøs for at han skal prøve seg på noe. Han er truende til det. Anonymkode: 91c5b...73e
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #2 Skrevet 14. juli 2016 Hvordan skal det kunne hjelpe deg å kjøpe ny PC? Det er da mail, facebook, linkedin osv hackere ønsker tilgang til? Enten for å skjemme deg ut, legge ut pinlige bilder, eller bare ødelegge for deg som hevn. Slapp av litt, det kan jo hende at fyren har et liv også, og ikke har tenkt å ta deg. Anonymkode: ed14c...b06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå