Gå til innhold

Kan noen forklare meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann.. Kan noen forklare meg litt om eggløsning? Jeg tok en el test for 4 dager siden, ( clearblue med dobbel hormonindikator) blinkende smilefjes , ( ( høy fertilitet) dagen etter blinkende smilefjes og. De 2 neste dagene var det fast smilefjes. ( maksimal fertilitet) I dag negativ. Hvortid er/hadde jeg eggløsning ? 

Lest/hørt noen sier det er den dagen med "maksimal fertilitet" andre igjen, når testen er negativ? Hva stemmer? Hvordan kan jeg vite hvilken av dei 4 dagene eggløsningen var på? 

 

Anonymkode: f29f1...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville antatt at eggløsning er i dag.

Det skal vel stå i bruksanvisningen hvordan testen skal tolkes

Anonymkode: 5fff4...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger denne jeg å... frustrerende 

Anonymkode: faeb2...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som vil skrive hva dere tror er riktig ang hvortid eggløsningen er? 

Anonymkode: f29f1...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg tolket bruksanvisningen, skulle eggløsningen inntreffe på et eller annet tidspunkt innenfor de to dagene med fast smilefjes/maksimal fertilitet. Jeg tror jeg brukte den første dagen som et utgangspunkt i min oversikt over syklusene, men jeg laget den like mye for å få en pekepinn på hvordan syklusene mine egentlig var, som med tanke på å bli gravid.

 

Men jeg har fått inntrykk av at hvis du vil vite relativt nøyaktig tidspunkt, bør du bruke en kombinasjon av hyppige eggløsningstester, som viser når eggløsningen skal skje/nærmer seg, og utseende/konsistens på utfloden, disse inntreffer som regel i etterkant av eggløsningen.

Anonymkode: 9ecf2...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så vist jeg har forstått det riktig, hadde jeg eggløsning når jeg fikk fast smilefjes? 

Anonymkode: f29f1...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

OK, så vist jeg har forstått det riktig, hadde jeg eggløsning når jeg fikk fast smilefjes? 

Anonymkode: f29f1...016

Jepp. Om det skjedde på den første eller andre dagen vites ikke, men innenfor det tidsrommet skal det skje, i alle fall.

Anonymkode: 9ecf2...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...