Gå til innhold

Kompisen til mannen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen av dere har hatt erfaring med en sånn type før, kansje noen kan diagnosene han for meg, haha! 

Uansett. Kompisen til mannen min er tinderavhengig og seriøst opptatt av damer. På grensen til det maniske. Han er rundt 28. Han påstår selv at han har særdeles høy selvtillit for dette liker damer og at han bare kan knipse så kommer tinder damene hans løpende. Alt handler liksom om denne jakten. Jeg tror også han innbiller seg at alle damer liker han. Han er særdeles snakkesalig og tar enorm plass. Det virker som hele livet hans dreier seg om damer og å få mest mulig match på tinder.  Han bruker også mannen min til å lokke til seg damer ved å si til de at han (mannen min) er keen på de. Mannen min er egentlig litt lei av han, men gidder ikke si ifra. Jeg begynner å tenke at fyren har et stort problem, men vet ikke helt hva han sliter med? Jeg tror ikke han går så mye videre med disse damene, sikkert fordi han ikke tør. Hele opplegget virker bare desperat. Eller hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av diagnosene må være "følelsesmessig avstumpet hankjønn med meget dårlig selvtillit". En veldig normal diagnose man får i et overfladisk samfunn. 

• Liker 2
Skrevet

Heh... Noen liker sikkert slike gutter òg, andre ikke. Ja ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...