Gå til innhold

Hold-in strømpebukser!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til hvor jeg får tak i de beste hold-in strømpebuksene?? Evt. et annet plagg som gjør at magen min kanskje blir litt mindre? 😅 Skal i bryllup i helgen og har en kjole som et litt tettsittende, og jeg skulle så gjerne skjult litt etterbabymage!

Anonymkode: f4805...8c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo kjøpe Spanx, da😊 Strømpebukse blir vel litt for varmt å bruke nå? Hvis du absolutt vil bruke hold-in strømpebukser, vil jeg anbefale Pierre Robert sin. Det får man kjøpt overalt.

Anonymkode: 3dece...e51

Skrevet

Vil anbefale deg en hold-in body eller underkjole mer enn en hold-in strømpebukse. Strømpebukser har en tendens til å rulle ned hvert minutt, mens en strammende body holder inne hele tiden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 14. juli 2016 at 19.19, AnonymBruker skrev:

Noen som har tips til hvor jeg får tak i de beste hold-in strømpebuksene?? Evt. et annet plagg som gjør at magen min kanskje blir litt mindre? 😅 Skal i bryllup i helgen og har en kjole som et litt tettsittende, og jeg skulle så gjerne skjult litt etterbabymage!

Anonymkode: f4805...8c5

Håper du fant ei strømpebukse som var med holdin da, så du følte deg vel i bryllupet ;) 

Anonymkode: 6adb6...d55

AnonymBruker
Skrevet

Trinny og Susannah sin, den ruller ikke ned :)

Ulempen med hold in - er at man ikke klarer så mye mat :(

Anonymkode: 56b32...337

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant en hold-in-truse fra Pierre Robert i en matbutikk (sikkert Meny eller Coop Extra eller en annen velassortert, har ikke sett de i de vanlige). Den tar jeg utenpå strømpebuksen og den holder seg oppe og går opp til under brystene uten å rulle.

Synes det burde være bukseseler eller noe på holdin-strømpebukser :D

Anonymkode: 39e44...8f2

Skrevet

Jeg tok på meg en fra pierre robert i går. Ikke noe bra! Den var utrolig trang (kjøpte stor størrelse) og den rullet seg bare nedover når jeg dro den opp. Ga opp til slutt. 

Men jeg har faktisk opplevd at det ikke alltid lønner seg med hold-in. De holder jo inn mage og rumpe/lår. Men det "overflødige" av lårene presses ut under der det er hold-in. Det ser ikke noe særlig ut i kort kjole :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...