AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Er ei sjenert dame på denne alderen veldig turn-off for menn i tilsvarende alder? Når man runder 30 bør jo selvsikkerheten være på plass, i tillegg begynner personlighet å telle mer enn utseende. Men hvis man da er sjenert, hvor pen må man være for å veie opp for dette personlighetstrekket? På en skala fra 1-10. Anonymkode: 68bdc...159
Testosteron Skrevet 14. juli 2016 #2 Skrevet 14. juli 2016 Det betyr ingenting. Som du selv sier, så er det jo personligheten som betyr noe - ikke hvorvidt man er sjenert 1
AnonymBruker 42 Skrevet 14. juli 2016 #3 Skrevet 14. juli 2016 Jeg synes ikke det å være litt "sjenert" er turn-off i det hele tatt, men det kan jo bli et hinder ved det at man faktisk aldri får god nok kontakt til å kunne bygge noe videre... PÅ en skala fra 1-10, så synes jeg disse 1-10-skalaene er ca. 1000 teit.... 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 Slitsomt. Mann 29 Anonymkode: 13b53...951
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #5 Skrevet 14. juli 2016 Vær så snill, slutt med disse 1-10 skalaene! Det er nesten like irriterende som alle "er penisen min for liten"-trådene på sex-forumet.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #6 Skrevet 14. juli 2016 Takk for svar! 40 minutter siden, Testosteron skrev: Det betyr ingenting. Som du selv sier, så er det jo personligheten som betyr noe - ikke hvorvidt man er sjenert Om man er sjenert kan det i mange tilfeller være en stor del av personligheten, hvordan kan man da veie opp for dette? Hva slags trekk må man ha, enten det er utseendemessig eller oppførsel, interesser? Jeg skammer meg nesten i hele tatt å tenke at voksne menn på 30 som er trygge på seg selv kan finne en som er sjenert tiltrekkende. Anonymkode: 68bdc...159
Coronas Skrevet 14. juli 2016 #7 Skrevet 14. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Om man er sjenert kan det i mange tilfeller være en stor del av personligheten, hvordan kan man da veie opp for dette? Hva slags trekk må man ha, enten det er utseendemessig eller oppførsel, interesser? Jeg skammer meg nesten i hele tatt å tenke at voksne menn på 30 som er trygge på seg selv kan finne en som er sjenert tiltrekkende. Anonymkode: 68bdc...159 Du skal ikke se bort i fra at denne sjenerte damen er kanon i senga, skikkelig krutt og gjør alt for sin mann som gjør han glad og veldig fornøyd 1
Gjest Trollkarlen Skrevet 14. juli 2016 #8 Skrevet 14. juli 2016 Problemet med sjenerte mennesker er at man må grave så fælt for å finne ut hvordan de er når de blir avslappet rundt deg. Og det er jo ikke alltid man liker det man finner. Ikke akkurat noen gladnyhet for den sjenerte personen som kanskje trodde dette var på tur noen vei.
Testosteron Skrevet 14. juli 2016 #9 Skrevet 14. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skammer meg nesten i hele tatt å tenke at voksne menn på 30 som er trygge på seg selv kan finne en som er sjenert tiltrekkende. Anonymkode: 68bdc...159 Du trenger ikke skamme deg over å tenke slik, men du må skjerpe kommabruken din, for det mangler to komma i setningen jeg siterer, og ingen mann over 30 vil ha ei dame som ikke kan kommareglene skikkelig
Okapi Skrevet 14. juli 2016 #10 Skrevet 14. juli 2016 Ingenting galt med å være sjenert, men hvordan skal man møtes?
kikkana Skrevet 14. juli 2016 #11 Skrevet 14. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ei sjenert dame på denne alderen veldig turn-off for menn i tilsvarende alder? Når man runder 30 bør jo selvsikkerheten være på plass, i tillegg begynner personlighet å telle mer enn utseende. Men hvis man da er sjenert, hvor pen må man være for å veie opp for dette personlighetstrekket? På en skala fra 1-10. Anonymkode: 68bdc...159 For meg handler det om andre ting en å være sjenert. MEN hvis damen er så sjenert\ har så dårlig selvtillit at hun aldri tørr å by på seg selv, er det en ting som trekker godt ned. Har i min tid møt dame som man vet er interessert, men som alikevel ikke tørr å stille 1 eneste spm, litt sånn "jeg har ikke troen, derfor prøver jeg å gi blaffen helt til det motsatte er bevist" 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #12 Skrevet 16. juli 2016 Den 14.7.2016 at 20.41, Trollkarlen skrev: Problemet med sjenerte mennesker er at man må grave så fælt for å finne ut hvordan de er når de blir avslappet rundt deg. Og det er jo ikke alltid man liker det man finner. Ikke akkurat noen gladnyhet for den sjenerte personen som kanskje trodde dette var på tur noen vei. Anonymkode: 18300...dfe
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #13 Skrevet 16. juli 2016 Jeg tror du heller må satse på å løsne litt på denne sjenansen selv. Ta små skritt. Du trenger ikke bli utadvendt, men at du tøyer grensen din litt hver uke. Hvis du for eksempel sier en setning til naboen din i farten, så oppdager du kanskje at det ikke var så farlig. Og etter hvert som du blir vant til å snakke litt mer, så tenker du ikke så mye over at du gjør det, og det glir mer av seg selv. Jeg har vært ganske sjenert tidligere, er det litt fortsatt, men føler meg ikke så hemmet lenger. Anonymkode: 18300...dfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå