AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Jeg har klart å skifte farge på layouten (?) hvis det er det det heter til svar. Der hvor msn skriver inn nettsider osv. Den har blitt svart. Har lett igjennom alle innstillinger men finner ikke ut hvor jeg skifter tilbake til blått? IPaden logger seg også ut av alle sidene jeg er innlogget på med engang. Facebook, Mail osv. Har jeg klikket på et eller annet som får iPaden til å logge seg ut av alle sider med engang? Hvordan fikser jeg dette? Anonymkode: b9152...ddd
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #2 Skrevet 14. juli 2016 Ingen? Sykt irriterende at iPaden logger seg ut av alt hele tiden. Må logge meg inn igjen bare jeg har vært på en annen side :s Anonymkode: b9152...ddd
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 1 minutt siden, Klossmajor skrev: Har du forsøkt en omstart? Ja! Og nullstilt alle innstillinger men det hjalp ikke :s Anonymkode: b9152...ddd
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #5 Skrevet 14. juli 2016 Du har satt den på privat nettlesing. Trykk øverst til høyre på de to firkantene som ligger over hverandre- hvis du skjønner- da kommer det opp en liten firkant som det står privat inni oppe til høyre. Trykk på den, så blir det blått igjen når du trykker opp siden igjen. Håper du skjønte forklaringen. Anonymkode: a7833...e2d 3
Gjest liaa Skrevet 14. juli 2016 #6 Skrevet 14. juli 2016 Du har etter all sannsynlighet satt nettleseren i privatmodus. Trykk på symbolet med de to firkantene nederst i høyre hjørne når du er inne på safari, deretter på knappen "privat" som kommer opp nede i venstre hjørne. :-)
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #8 Skrevet 14. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har satt den på privat nettlesing. Trykk øverst til høyre på de to firkantene som ligger over hverandre- hvis du skjønner- da kommer det opp en liten firkant som det står privat inni oppe til høyre. Trykk på den, så blir det blått igjen når du trykker opp siden igjen. Håper du skjønte forklaringen. Anonymkode: a7833...e2d 1 minutt siden, liaa skrev: Du har etter all sannsynlighet satt nettleseren i privatmodus. Trykk på symbolet med de to firkantene nederst i høyre hjørne når du er inne på safari, deretter på knappen "privat" som kommer opp nede i venstre hjørne. :-) Ja, dere hadde rett. Jeg fikk fikset det nå :D takk! Anonymkode: b9152...ddd 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #9 Skrevet 14. juli 2016 1 minutt siden, ikstart skrev: Du er i inkognito modus i Chrome? Hva er det? Anonymkode: b9152...ddd
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #10 Skrevet 14. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er det? Anonymkode: b9152...ddd Samme som privat modus i safari. Anonymkode: 77e61...fc3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #11 Skrevet 14. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det? Anonymkode: b9152...ddd https://support.google.com/chrome/answer/7005900?hl=en&rd=1 Anonymkode: 9b4d7...082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå