Gå til innhold

Bordsetting og mye splittet familie.. HJELP

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle:) jeg og mannen skal gifte oss, og finner ikke ut hvordan vi skal plassere gjestene ved bordet.. Trenger sårt tips om dette! Her er de vi et usikre på..

På min side: mor og stefar-far og stemor-tidligere stefar(også far til min søster), og søskene mine.. Har en helbror, en søster med felles far og en søster med felles mor.. Og min nåværende stesøster(også bestevenninne).. 

På hans side: mor-far og stemor-halvsøstrene på farsiden.. 

Noen som har innspill? Jeg står min mor veldig nært, og ønsker selfølgelig å ha henne ved min side. Står min tidligere stefar nærmere enn min far, men vil ikke fornærme far ved å gjøre noe dumt..

Anonymkode: 4d6e5...3e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det uaktuelt å følge tradisjon med dere innerst, dine foreldre utenfor dere og hans utenfor der igjen? Altså hans far, din mor, han, deg, din far, hans mor

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, VinterSnø skrev:

Er det uaktuelt å følge tradisjon med dere innerst, dine foreldre utenfor dere og hans utenfor der igjen? Altså hans far, din mor, han, deg, din far, hans mor

Hvor skal vi da plassere min stefar? Hvilken side? Og hva med steforeldrene våre? Er ikke god på dette..

Skrevet
1 minutt siden, askepott666 skrev:

Hvor skal vi da plassere min stefar? Hvilken side? Og hva med steforeldrene våre? Er ikke god på dette..

Jeg ville ikke hatt de på hovedbordet i det hele tatt. Men om du vil ha de der ville jeg hatt en stefar ved siden av hans mor, hans stemor ved din far og den andre stefaren utenfor det igjen. Men ville som sagt plassert de et annet sted, med søsknene deres f.eks.

AnonymBruker
Skrevet

Runde eller firkantede bord, småbord eller ett langt? Hvor mange på ett bord? Tenker dere alle på siden av dere, eller kan noen sitte vis a vis dere?

Jeg var i et bryllup med foreldre-steforeldre, der alle de voksne, brudeparet og forlovere satt på ett bord (rundt), søsken var fordelt på øvrige bord. Det funket veldig fint. Brud hadde sin far, så forlover og brudgom; mor-forlover. De andre var mikset. 

Er det aktuelt å splitte par i foreldre-rekken eller skal alle sitte med partneren sin? Hvis dere kan splitte tenker jeg at det er 8 voksne, og dere plasserer to på hver side av dere og 4 vis a vis dere? 

Anonymkode: 39e6a...f36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...