Gå til innhold

Sen eggløsning?


dingding

Anbefalte innlegg

Jeg er i pp8 og har hatt ganske stabile sykluser. Jeg bruker digital el-tester fra clear blue. Denne PP fikk jeg ikke blinkende smilefjes før i går. 4 dager etter jeg egentlig skulle ha El.. Så det blinkende smilefjes burde kommet for ca 6dager siden!!! Vil mensen komme som normalt, elle blir den også forsinket? Håper jo ikke den kommer da, men jeg tør ikke håpe for mye lengre 😥  Noen andre som har erfaring med dette og disse testene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt normalt at el av og til variere litt. Mensen vil komme tilsvare de dager for seint. Dette er en av fordel med å bruke el tester syntes jeg, nettopp at man får vite om el er forsinket og inke håpe fortjener når mensen kommer på overtid. 

Anonymkode: d6633...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt at el av og til variere litt. Mensen vil komme tilsvare de dager for seint. Dette er en av fordel med å bruke el tester syntes jeg, nettopp at man får vite om el er forsinket og inke håpe fortjener når mensen kommer på overtid. 

Anonymkode: d6633...6363je6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gal av denne ventingen... Det vil da si at el er i morgen sånn ca.. Og så går det to uker til før jeg vet noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først nå blitt el-testen positiv.. En uke for sent. Det er absolutt ikke normalt her! Noen som har opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...