AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Gått ned masse og trenger nye klær men jeg står fast mellom joggedress og noe usannsynlig som jeg hadde lyst til å ha da jeg ikke kunne men som bare er teit egentlig.... 😄 jeg er 29 år og er ikke så pyntet i stilen. Noen basis plagg jeg burde se etter utenom....tja jeans kommer ikke på noe som er sammensatt liksom. På forhånd takk for svar 😊 Anonymkode: de9d4...521
Gjest Tottelotta Skrevet 14. juli 2016 #2 Skrevet 14. juli 2016 Enkle kjoler som kan fungere både til hverdags og litt finere anledninger. (Ut å spise, f eks..) Jeg har flere fra Filippa K som jeg har hatt i flere år, og som har vært vasket et utall ganger uten å bli stygge.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Hvor handlet du da? :-) Anonymkode: de9d4...521
Gjest Tottelotta Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor handlet du da? :-) Anonymkode: de9d4...521 Kjolene? Filippa K i Oslo, på outlet'en i Son og på nett. Boozt eller Zalando, husker ikke helt.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #5 Skrevet 15. juli 2016 1 minutt siden, Tottelotta skrev: Kjolene? Filippa K i Oslo, på outlet'en i Son og på nett. Boozt eller Zalando, husker ikke helt. De har vel ikke noen outlet i Son? Anonymkode: ff54a...0af
Gjest Tottelotta Skrevet 15. juli 2016 #6 Skrevet 15. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: De har vel ikke noen outlet i Son? Anonymkode: ff54a...0af Beklager, Vestby mente jeg Er Filippa K butikk der.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #7 Skrevet 15. juli 2016 2 minutter siden, Tottelotta skrev: Beklager, Vestby mente jeg Er Filippa K butikk der. Ja, da er jeg enig. Lurte på om jeg hadde gått glipp av noe. Anonymkode: ff54a...0af
Gjest Tottelotta Skrevet 15. juli 2016 #8 Skrevet 15. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, da er jeg enig. Lurte på om jeg hadde gått glipp av noe. Anonymkode: ff54a...0af Neida. Har vært på spahelg i Son og tatt turen derfra til Vestby. Derfor jeg blander de to. Hva med noe sånt som denne? http://www.filippa-k.com/se/woman/dresses/jersey-belt-dress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå