AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Del Skrevet 14. juli 2016 Skal ta buss til københavn, noen skal kan hjelpe? Hvor fra Oslo går den fra ( regner med det er Oslo S ) noen som vet tidspunkt for avreise Oslo? Takknemlig for svar. Anonymkode: ebda8...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 14. juli 2016 #2 Del Skrevet 14. juli 2016 https://www.eurolines.dk/no/home/ Søk på Oslo -København Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 14. juli 2016 #3 Del Skrevet 14. juli 2016 Jeg tror den går fra Bussterminalen. Men ville nok heller prøvd tog eller danskebåten, atskillig mer komfortabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fima Skrevet 14. juli 2016 #4 Del Skrevet 14. juli 2016 Så det gikk en 22.00 i kveld når jeg skulle ta bussen fra Oslo s det var swedbus! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 14. juli 2016 #5 Del Skrevet 14. juli 2016 Alle busser,uansett hvilket selskap du reiser med,går fra bussterminalen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jupiter_c Skrevet 14. juli 2016 #6 Del Skrevet 14. juli 2016 google det, så får du opp mange alternativer.... ellers så hadde jeg vurdert fly, for det ser ikke ut som flybilletten koster så veldig mye mer enn bussbilletten.... eller ferje direkte fra oslo til københavn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #7 Del Skrevet 14. juli 2016 Tusen takk for svar alleAnonymkode: ebda8...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå