AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Dere som er gift eller samboere og vært det i mange år. Som lever hvert deres liv, men under samme tak. Hva er grunnen til at dere blir? Anonymkode: 1bffa...50f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #2 Skrevet 14. juli 2016 Postet feil sted! Slett gjerne tråden her. Anonymkode: 1bffa...50f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #3 Skrevet 14. juli 2016 For vår del er det fordi det er det beste for barna! de skal ikke behøve å flytte rundt som pakkepost annenhver uke! Også er det av økonomiske grunner. Ingen av oss har råd til å klare oss alene, det går knapt rundt som det er, så med to husholdinger hadde det blitt helt krise. Noe som igjen hadde gått utover barna Og siden vi jo er venner, går det helt greit, selv om jeg savner litt kjærlighet og nærhet.... Anonymkode: 8b31f...c24 5
exictence Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 Trygghet og lykken ved å ha en man kan stole på og som er min. Deilig følelse. Gleder meg over flere små ting som vi må dele når vi er gift og bor sammen. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #5 Skrevet 14. juli 2016 Fordi jeg aldri kunne tenkt meg å bare se barna mine halvparten av tiden. Anonymkode: e4d08...be1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #6 Skrevet 15. juli 2016 Fordi jeg håper det blir bedre. For at det er best for barbet vårt. Og på grunn av økonomi og alle materielle goder. Anonymkode: 2c352...b35
exictence Skrevet 16. juli 2016 #7 Skrevet 16. juli 2016 Den 14. juli 2016 at 21.01, exictence skrev: Trygghet og lykken ved å ha en man kan stole på og som er min. Deilig følelse. Gleder meg over flere små ting som vi må dele når vi er gift og bor sammen. Og fordi jeg tror: "Lykken er det som du venter på, til din lugg blir grå. Og siden er lykken det som var, og du ikke lenger har". Derfor nyt her og nå heller. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå