Malindayo Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Hei! Jente på søken etter beste kvisekremen, gjerne slik du tar direkte på kvisen!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #3 Skrevet 14. juli 2016 Enig med over, Basiron er det som har funket best på meg, til og med bedre enn reseptbelagte midler (differin blant annet). Nå er Basiron egentlig til å smøres over områder der du plages med kviser, men jeg syntes også det funker å ta den direkte på kvisen. Har dog hørt at for mange funker ikke Basiron i det hele tatt, men for meg har det hjulpet veldig, både mot de små nuppelignende og store kviser. Nå trenger jeg ikke bruke noe lenger, utenom akkurst rundt mensen, da jeg gjerne får en eller to, men forsvinner etter et par dager maks og blir aldri sånn med hvit flekk. Anonymkode: d43d3...fa6
Malindayo Skrevet 14. juli 2016 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig med over, Basiron er det som har funket best på meg, til og med bedre enn reseptbelagte midler (differin blant annet). Nå er Basiron egentlig til å smøres over områder der du plages med kviser, men jeg syntes også det funker å ta den direkte på kvisen. Har dog hørt at for mange funker ikke Basiron i det hele tatt, men for meg har det hjulpet veldig, både mot de små nuppelignende og store kviser. Nå trenger jeg ikke bruke noe lenger, utenom akkurst rundt mensen, da jeg gjerne får en eller to, men forsvinner etter et par dager maks og blir aldri sånn med hvit flekk. Anonymkode: d43d3...fa6 Ok tusen takk, hvor får man kjøpt dette?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #6 Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, Malindayo skrev: Ok tusen takk, hvor får man kjøpt dette? HAR DU PRØVD Å GOOGLE KANSKJE DET HJELPER. Anonymkode: feafc...408
Mlie89 Skrevet 14. juli 2016 #7 Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, Malindayo skrev: Ok tusen takk, hvor får man kjøpt dette? På et hvilket som helst apotek. Den finnes i hudkrem og i wash-variant, hvor sistnevnte er ment for områder med tykkere hud og skal skylles av i etterkant.
Gjest sule Skrevet 14. juli 2016 #9 Skrevet 14. juli 2016 Basiron redda meg hehe 😄 under hudpleie på apoteket. Men kjøp en god fuktighetskrem uten parfyme for den kan tørre ut huden i begynnelsen.
Gjest 123Sol Skrevet 14. juli 2016 #10 Skrevet 14. juli 2016 https://www.apotek1.no/produkter/aco-spotless-overnight-punktbehandling-10ml-922666p
Malindayo Skrevet 17. juli 2016 Forfatter #11 Skrevet 17. juli 2016 Gracias mis amigas, me encantan vosotros 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå