Malindayo Skrevet 14. juli 2016 #1 Del Skrevet 14. juli 2016 Hei! Jente på søken etter det BESTE og MEST EFFEKTIVE øyekremen på markedet i dag! Ingen personlig erfaring med en eneste øyekrem. ønsker øyekrem mot mørke ringer/rynker/poser underøynene! Vil få lysere hud uten ringer! Er bare 17 år. TAKK FOR ALL TILBAKEMELDING! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uN91s Skrevet 14. juli 2016 #2 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Er det genetiske mørke ringer under øynene du har? Øyekrem funker ikke mot genetiske mørke ringer, men det kan godt hende noen har prøvd en jeg ikke har brukt. Kan anbefale deg en farget concealer. Altså lær deg colour correcting. Fargene nøytraliserer huden slik at de mørke partiene blir borte. Har du mørkere hud kan du bruke oransje, har du lysere hud kan du bruke fersken/plomme eller hva det heter: her. Det var bare et bildeeksempel. Har aldri prøvd akkurat den selv. Jeg bruker denne. Den oransje. Grønn concealer skjuler rød hud om du sliter med det. Når jeg bruker den oransje først og deretter concealer over synes jeg ringene blir helt borte og jeg ser mye freshere og yngre ut. Endret 14. juli 2016 av uN91s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindayo Skrevet 14. juli 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 14. juli 2016 Ja, kan alt om dette, men vil kunne gå helt uten sminke å føle meg komfertabel da også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scorpio_ Skrevet 16. juli 2016 #4 Del Skrevet 16. juli 2016 Kiehl's Midnight Recovery Eye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå