AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Det er en kjent sak at Tusenfryd har forferdelig dårlig mat, alle anmeldelser jeg har lest, i tillegg til egne erfaringer, viser det. Men jeg lurte på om noen har vært på Tusenfryd i det siste, og kan si noe om maten kanskje har blitt bedre enn den har vært? Skal dit i helgen, og ønsker egentlig å bære på så lite som mulig, men samtidig har jeg ikke lyst til å spise maten der om den er så dårlig som jeg husker at den er. Noen som vet om den har blitt bedre? Anonymkode: 109a4...27f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #2 Skrevet 14. juli 2016 Uansett om den maten smaker relativt greit, så koster den temmelig mye. I tillegg er det vel også ganske lange køer overalt? Kan du ikke heller ta med deg vann-flaske / termos (ettersom hvordan vær og temperatur er) samt en mat-pakke? Anonymkode: 2262d...ec2
Kristanna Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Maten er ikke veldig imponerende nei. Pizzaen er helt ok, men veldig dyr. Rett under 300 kr for en pizza. Ellers syns jeg den meksikanske maten nede ved Super Splash er ok.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 De har forsøkt å forbedre maten de siste par årene, bl.a har de ny meny i år på burger restauranten nede ved Speed monster. Problemet er bare at det ofte er lenge å vente på maten og/eller rot med bestillingene. De gangene vi kjøper mat i parken, velger vi pølse og pommesfrites på Sulten& tørst, det går raskt og greit som regel. Anonymkode: 9f168...78d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #6 Skrevet 17. juli 2016 Ville tatt med sekk med egen mat. Anonymkode: 18674...811 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå