Gå til innhold

Oman

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Faren til samboeren min skal flytte til Oman. Vet ingenting om det landet jeg... Noen som vet, og vil fortelle?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:roll:

Altid noen som har stått opp på feil ben.

Kikk HERdu lilleulv :-)

Håper det hjelper litt

Gjest Lilleulv
Skrevet

:roll:

Altid noen som har stått opp på feil ben.

Kikk HERdu lilleulv :-)

Håper det hjelper litt

Tusen takk :) Setter virkelig pris på ditt seriøse, hyggelig svar og hjelpen jeg fikk!!

:klem:

Skrevet

Hihi synes det er søtt jeg... "Gjest" viser jo at h*n er et lite barn til sinns som ikke klarer å tenke logisk, og fremover..

Gjest, la meg forklare deg en morsom ting med forumer som du tydligvis ikke har forstått. Det er ikke enkelt der ute i den store og skumle internett verdenen. På forumer har man den gyldne mulighet til å kunne spørre folk om ting som de kanskje har opplevd selv. Man får da vite mye mer om ting enn å søke på Google. Er ikke alltid det man ser på bilder stemmer da ting gjerne sminkes over. Selvsagt er dette tydligvis over din fatteevne, så jeg forventer absolutt ikke at du faktisk klarer å forstå dette. Men mulig de andre heller synes synd på din uvitenhet istedet for å slenge noe tilbake.

Lilleulv, jeg synes spørsmålet ditt var bra jeg. :) De som kanskje har vært der selv er de som vet mest om hvordan de opplevde oppholdet.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Hihi synes det er søtt jeg... "Gjest" viser jo at h*n er et lite barn til sinns som ikke klarer å tenke logisk, og fremover..

Gjest, la meg forklare deg en morsom ting med forumer som du tydligvis ikke har forstått. Det er ikke enkelt der ute i den store og skumle internett verdenen. På forumer har man den gyldne mulighet til å kunne spørre folk om ting som de kanskje har opplevd selv. Man får da vite mye mer om ting enn å søke på Google. Er ikke alltid det man ser på bilder stemmer da ting gjerne sminkes over. Selvsagt er dette tydligvis over din fatteevne, så jeg forventer absolutt ikke at du faktisk klarer å forstå dette. Men mulig de andre heller synes synd på din uvitenhet istedet for å slenge noe tilbake.

Lilleulv, jeg synes spørsmålet ditt var bra jeg. :) De som kanskje har vært der selv er de som vet mest om hvordan de opplevde oppholdet.

og forresten, det var akkurat sånn jeg mente. sånn oversikt med hvor mange % av befolkningen som har den og den religionen er greit å lese det og, men det kunne vært interessant å høre om noen vet litt mer om hvordan det er å bo der og sånn.

Skrevet

Tror det er varmt der as.. Men har du hørt om hvorfor vedkommende vil flytte til akkurat Oman?

Skrevet

Siden det ikke nyttet med en oppfordring har jeg strippet tråden for utenomsnakk. Forsøk nå å holde dere til temaet, da.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Siden det ikke nyttet med en oppfordring har jeg strippet tråden for utenomsnakk. Forsøk nå å holde dere til temaet' date=' da.[/quote']

hehe da ble jo ikke tråden så interessant lenger skjønner du vel :wink:

for å omformulere spørsmålet... Driter i hvor mange % som er dyrka land og hva de importerer og eksporterer i Oman... Men hvordan er det å reise dit? noen som vet? for det blir jo kanskje aktuelt med et besøk etter hvert siden svigers flytter dit.

Gjest Corleona
Skrevet

Kjenner en som har vært der.

Hun var der i jobbsammenheng. Ikke vanlig å reise på ferie dit, og veldig vanskelig å få oppholdstillatelse.

Mye billig gull å kjøpe. Rikt land. Lite kriminalitet. Helt normalt å legge fra seg verdisaker ved kafebordet når man skal kjøpe drikke.

Vanlig for menn å være ute sammen og kose seg i grupper, mens kvinnene er hjemme med barna. Full påkledning på kvinnene. Mennnene har gjerne kjortler.

Tørt og varmt klima. Kjører mye bil fra dør til dør for å slippe å være utendørs.

Hmm. Nå kommer jeg ikke på mer. Men da jeg fikk høre om landet fikk jeg veldig lyst til å reise dit!

Gjest Lilleulv
Skrevet
Kjenner en som har vært der.

Hun var der i jobbsammenheng. Ikke vanlig å reise på ferie dit, og veldig vanskelig å få oppholdstillatelse.

Mye billig gull å kjøpe. Rikt land. Lite kriminalitet. Helt normalt å legge fra seg verdisaker ved kafebordet når man skal kjøpe drikke.

Vanlig for menn å være ute sammen og kose seg i grupper, mens kvinnene er hjemme med barna. Full påkledning på kvinnene. Mennnene har gjerne kjortler.

Tørt og varmt klima. Kjører mye bil fra dør til dør for å slippe å være utendørs.

Hmm. Nå kommer jeg ikke på mer. Men da jeg fikk høre om landet fikk jeg veldig lyst til å reise dit!

oj!! Spennende... Takk skal du ha :) Fikk litt lyst til å reise dit nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...