Gå til innhold

Mallorca, Venezia eller Nice i høstferien?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips for hvor det er fint å dra på en høstferie i oktober? Hvordan er temperaturen i Venezia, og Nice? Vurderer å dra en av de to plassene, men tenker også på Mallorca? Noen tips for enkel reise. Vil helst bo ved en flyplass som ligger igjen ved sjøen, for jeg liker å ha det enkelt og ikke stresse med å ta busser lange veier eller taxi for å finne frem. Er ikke god på engelsk... Men tenker på å dra en tur med et av barna og har ikke lyst å bare dra til sverige, danmark og i norge..  Noen tips?

Anonymkode: a4050...bba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venezia er veldig oppskrytt synes jeg. Dyrt, overturistifisert og ikke spesielt godt egnet for barn (kommer an på alder). Det er et sånt sted som er gøy å ha vært, men jeg tror ikke jeg ville vært der i mer enn 2-3 dager.

Nice er også dyrt (men det er rimeligere steder i nærheten). Litt for "posh" for min smak, men du har jo både hav og strand og alt det der.

I ditt tilfelle tror jeg at jeg hadde satset på Mallorca av de stedene du har nevnt. Der er det enkelt å leve og relativt rimelig, pluss masse å gjøre for barn. Du finner stort sett alt på ett sted om du velger f.eks Alcudia eller Palma.

Eller hva med fastlandet i Spania? Det er fortsatt god temperatur langs kysten på den tiden. Det sammen gjelder helt sikkert Italia og Hellas, men det har jeg ikke så mye erfaring med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...