Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2002 #1 Del Skrevet 20. juli 2002 Jeg er registrert, men ønsker å være anonym nå. Helt fra før jeg ble sammen med han visste jeg at han hadde hatt et seksuelt forhold til et vennepar av seg. Det er greit nok, jeg vet det ikke er noe mer mellom dem nå.seksuelt sett. Problemet er at damen det handler om, hun i paret, har fortalt kjæresten min at hun har forelsket seg hodestups i han. Dette paret er 15 år eldre enn kjæresten min (og kjæresten min er 9 år eldre enn meg), og de har vært gift i 20 år, har 2 voksne barn etc... Han har bevart vennskapet med dette paret, noe jeg ikke har noen problemer med. Problemet, er at jeg synes hun oppfører seg litt som om noen har tatt fra henne smokken, og hele ekteskapet deres holdt på å ryke etter at kjæresten min ble sammen med meg... Hun har hatt store problemer med å takle at han ikke lenger kommer til å ha trekant med de, selv om han heller ikke hadde det i den siste tiden før han ble sammen med meg. Jeg ønsker ikke at de skal avslutte det gode vennskapet de har, jeg har bare litt problemer med å forholde meg til dem. Jeg har vært med og besøkt de, og greit nok, jeg har litt sosial angst fra før av, og syns det er vanskelig å ha noe å prate med ukjente mennesker om, men når jeg er alene med disse et lite øyeblikk bare (om kjæresten min skal på do f.eks), så føler jeg meg veldig veldig dum... Jeg føler det litt som at de ønsker meg aller helst dit pepper'n gror, og jeg vet at de håper kjæresten min finner tilbake til x'en sin igjen, så de kan fortsette det partnerbytte-forholdet de hadde en stund....(noe kjæresten min har sagt er uaktuelt, da partnerbytte var med på å ødelegge forrige forholdet) Jeg aner rett og slett ikke hvordan jeg skal forholde meg til dem, og i og med at jeg føler meg ganske malplassert når jeg er og besøker dem eller treffer på dem generelt, vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre Jeg har tatt det opp med kjæresten min og han forstår det. Samtidig vet jeg at han setter stor pris på vennskapet med dette paret,. og jeg har ikke lyst til å ødelegge det de har (på det mentale plan) Dette ble komplisert, håper noen forstod noe av det... Har noen noe tips til hvordan jeg lettere kan forholde meg til dem, og unngå å føle meg som om jeg har tatt fra henne smokken hennes ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. juli 2002 #2 Del Skrevet 20. juli 2002 Stakker, jeg har ingen tips til hvordan du kan forholde deg til dem. Ville bare si at det er storstendig av deg å gjøre det. Jeg hadde ikke klart det. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 20. juli 2002 #3 Del Skrevet 20. juli 2002 Huff.. ikke lett det der... har desverre ingen gode tips til deg, (har ikke vært borte i noe liknende før) Det er tøft av deg og godta kontakt med dette venneparet.... hadde ikke jeg klart..men håper dere finner en løsning...Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå