AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Jeg var sammen med en mann i nesten et år. Han dumpet meg uten en skikkelig forklaring. Jeg lurer på om årsaken til at jeg kan ha blitt dumpet er at jeg har hengebryster etter fødsler, og at brystene sklir litt fra hveandre spesiellt når jeg ligger. Jeg angrer nå på at jeg viste meg naken alle de gangene med han, og at jeg ikke opererte de for da hadde jeg gjerne ikke blitt såret. Tror dere at slike ting er en bra dumpeårsak hos en mann? Anonymkode: 8ebe9...4ae
asterix Skrevet 14. juli 2016 #3 Skrevet 14. juli 2016 Det er i hvert fall ikke dumpeårsak hos en bra mann... 20
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 Et øyeblikk siden, Antoinette skrev: Nok en tråd om det samme? Et annet spørsmål. Anonymkode: 8ebe9...4ae
Gjest BethD Skrevet 14. juli 2016 #5 Skrevet 14. juli 2016 ????????????? Jeg angrer nå på at jeg viste meg naken alle de gangene med han, og at jeg ikke opererte de for da hadde jeg gjerne ikke blitt såret. Dette her er så utav denne verden sagt at det sier meg du har helt utrolige vrangforestillinger om hva som er rett og galt her. Om han har dumpet deg pga det så er han DEN STØRSTE DRITTSEKKEN I HELE VERDEN! og tro du meg,hadde du operert deg pga han så er ikke det garantert at han ikke hadde såret deg igjen. det er en garanti på at han HADDE SÅRET DEG HELE VEIEN TIL GRAVEN!
Forundret.. Skrevet 14. juli 2016 #6 Skrevet 14. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var sammen med en mann i nesten et år. Han dumpet meg uten en skikkelig forklaring. Jeg lurer på om årsaken til at jeg kan ha blitt dumpet er at jeg har hengebryster etter fødsler, og at brystene sklir litt fra hveandre spesiellt når jeg ligger. Jeg angrer nå på at jeg viste meg naken alle de gangene med han, og at jeg ikke opererte de for da hadde jeg gjerne ikke blitt såret. Tror dere at slike ting er en bra dumpeårsak hos en mann? Anonymkode: 8ebe9...4ae Skulle dette vært dumpeårsaken så er det helt klart noe skikkelig feil med denne mannen! Kan ikke se for meg at noe slikt skulle være avgjørende til å ende et forhold. Det er trolig noe helt annet som forårsaket bruddet. Kanskje tankesettet som førte til dette spørsmålet? Altså hvis du skal rakke ned på deg selv slik så må jo det være en påkjenning for partner også. Skulle mannen min snakke om eller uttrykke frykt om at jeg sikkert ville gå i fra ham pga ballene henger litt ekstra med årene så hadde jeg lurt på hva som feilte ham og ikke minst tenkt på hvilket syn han egentlig hadde på meg som person og min dømmekraft og mine verdier. Det ville jo også vært et uttryk om hans tvil om min kjærlighet til ham. Litt sånn spesiell sammenlikning da men jeg tror jeg fikk frem poenget. 5
tøydokka Skrevet 14. juli 2016 #7 Skrevet 14. juli 2016 litt rart at han var sammen med deg et helt år dersom brystene skulle være forklaringen.. Har han kommentert de? 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #8 Skrevet 14. juli 2016 Aldri i min villeste fantasi klarer jeg å se at et menneske er så bak mål at de dumper noen etter et år pga puppa Seriøst TS. Hvor kom den tanken fra?? Jeg har små og faste pupper. Ingen ting henger her men til og med mine bryster sklir fra hverandre når jeg ligger på ryggen. Alle og absolutt alt lar seg påvirke av tyngdekraften. Det er derfor ingen svever rundt på denne jord. Så ta deg sammen og bruk hue TS. Anonymkode: dbc06...067 7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #9 Skrevet 14. juli 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri i min villeste fantasi klarer jeg å se at et menneske er så bak mål at de dumper noen etter et år pga puppa Seriøst TS. Hvor kom den tanken fra?? Jeg har små og faste pupper. Ingen ting henger her men til og med mine bryster sklir fra hverandre når jeg ligger på ryggen. Alle og absolutt alt lar seg påvirke av tyngdekraften. Det er derfor ingen svever rundt på denne jord. Så ta deg sammen og bruk hue TS. Anonymkode: dbc06...067 Ja, okey her fikk jeg høre det. Jeg vet ikke årsaken til at jeg ble dumpet annet enn at jeg slet med at han møtte en venninne som han tilbrakte tid med alene som han hadde hatt en sexuell lang relasjon til. Han ville ikke ha spørsmål anngående den situasjonen. Da ble han sur. Jeg spurte bare om hva han og venninnen gjorde på, men det taklet han ikke. Han sa at en dame som skulle være i hans liv måtte akseptere at han møtte den venninnen når han var på reise til der hun bodde uten å stille et spørsmål rundt situasjonen. Jeg slet med det, og burde dumpe han for det. Det er mulig en forklaring i seg selv at det ikke fungerte pga han levde et annet liv enn hva jeg gjør. Men okey : jeg håper ikke at brystene mine er årsaken. Jeg får bare tenke at om det er så var det noe galt med han. Jeg tenker også at situasjonene rundt han var galt for meg uansett. Anonymkode: 8ebe9...4ae
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #10 Skrevet 14. juli 2016 Hæ? Seriøst? Han hadde vel neppe vært sammen med deg i nesten et år hvis puppene var et problem. Jeg kan imidlertid skjønne at det kan være slitsomt å være sammen med noen med et så forkvaklet kroppbilde over tid. Anonymkode: 2ecc9...c81
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #11 Skrevet 14. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Seriøst? Han hadde vel neppe vært sammen med deg i nesten et år hvis puppene var et problem. Jeg kan imidlertid skjønne at det kan være slitsomt å være sammen med noen med et så forkvaklet kroppbilde over tid. Anonymkode: 2ecc9...c81 Jeg sa ikke noe med kroppsbildet mitt. Jeg latet som om jeg hadde godt selvbildet. Anonymkode: 8ebe9...4ae
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #12 Skrevet 14. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, okey her fikk jeg høre det. Jeg vet ikke årsaken til at jeg ble dumpet annet enn at jeg slet med at han møtte en venninne som han tilbrakte tid med alene som han hadde hatt en sexuell lang relasjon til. Han ville ikke ha spørsmål anngående den situasjonen. Da ble han sur. Jeg spurte bare om hva han og venninnen gjorde på, men det taklet han ikke. Han sa at en dame som skulle være i hans liv måtte akseptere at han møtte den venninnen når han var på reise til der hun bodde uten å stille et spørsmål rundt situasjonen. Jeg slet med det, og burde dumpe han for det. Det er mulig en forklaring i seg selv at det ikke fungerte pga han levde et annet liv enn hva jeg gjør. Men okey : jeg håper ikke at brystene mine er årsaken. Jeg får bare tenke at om det er så var det noe galt med han. Jeg tenker også at situasjonene rundt han var galt for meg uansett. Anonymkode: 8ebe9...4ae Gratulerer. Du har akkurat blitt kvitt årets største vattnisse. Du er fri til å finne en normal og bra mann nå Han her har jo uten tvil pula rundt så det holder og gitt deg dårlig samvittighet for dette. Større douchbag skal du lete lenge etter. Men som sagt nå er du kvitt han. Så nå tar du tak i deg selv og din selvrespekt og så finner du en normalt bra mann. Deal? Anonymkode: dbc06...067 8
MapleSirup Skrevet 14. juli 2016 #13 Skrevet 14. juli 2016 Tror du han så deg som "kvinnen i sitt liv, bortsett fra puppene"? Nei, det tror du ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #14 Skrevet 14. juli 2016 Hvorfor mener alle at dette er så søkt? Etter jeg ble tagget i et bilde på facebook hvor det SÅ ut som (feilaktig fremstilt bilde, mao) at jeg hadde hengepupper fikk jeg aldri svar på melding fra en flørt jeg vært av og på med i et par år. Har ikke sett han på en stund så han tenkte vel at jeg har fått sånne bryst. Han så meldingen for 16 dager siden og har enda ikke svart. Folk er overfladiske. Det beste er å finne seg en som liker deg for det du har, og ikke til tross for det du har. Anonymkode: e9458...b2a 3
Trøndermann Skrevet 14. juli 2016 #15 Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var sammen med en mann i nesten et år. Han dumpet meg uten en skikkelig forklaring. Jeg lurer på om årsaken til at jeg kan ha blitt dumpet er at jeg har hengebryster etter fødsler, og at brystene sklir litt fra hveandre spesiellt når jeg ligger. Jeg angrer nå på at jeg viste meg naken alle de gangene med han, og at jeg ikke opererte de for da hadde jeg gjerne ikke blitt såret. Tror dere at slike ting er en bra dumpeårsak hos en mann? Anonymkode: 8ebe9...4ae Det er isåfall den merkeligste dumpe-grunnen jeg har hørt noen gang ! 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #16 Skrevet 14. juli 2016 Som man så tenker jeg at de ikke er umulig at det kan ha skjedd. Kvinner med rare former kan være turn-off. At dette ikke er akseptabelt svar for feministene kan skyldes fornektelse over at sex handler om mer enn de har i kjeften. Anonymkode: bcf9e...1b1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #17 Skrevet 14. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor mener alle at dette er så søkt? Etter jeg ble tagget i et bilde på facebook hvor det SÅ ut som (feilaktig fremstilt bilde, mao) at jeg hadde hengepupper fikk jeg aldri svar på melding fra en flørt jeg vært av og på med i et par år. Har ikke sett han på en stund så han tenkte vel at jeg har fått sånne bryst. Han så meldingen for 16 dager siden og har enda ikke svart. Folk er overfladiske. Det beste er å finne seg en som liker deg for det du har, og ikke til tross for det du har. Anonymkode: e9458...b2a Må legge til at dette svaret ikke var spesifikt til TS sin situasjon, ettersom han har datet deg ett år handler det neppe om puppene dine. Anonymkode: e9458...b2a 1
Gjest supernova_87 Skrevet 14. juli 2016 #18 Skrevet 14. juli 2016 Pupper, som alt annet, følger naturlovene, blant annet loven om gravitasjon. Pupper av en viss størrelse vil alltid henge, og "skli" ut mot sidene, både når man står og ligger.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #19 Skrevet 14. juli 2016 53 minutter siden, Trøndermann skrev: Det er isåfall den merkeligste dumpe-grunnen jeg har hørt noen gang ! Jeg har en merkeligere en for deg. Jeg ble dumpet for å bæsje. Jeg var ikke klar over at bæsjing hos kjærester når man er jente er fy fy. Selv ikke når man er der en uke i strekk. Anonymkode: 7ffbd...306 2
Trøndermann Skrevet 14. juli 2016 #20 Skrevet 14. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en merkeligere en for deg. Jeg ble dumpet for å bæsje. Jeg var ikke klar over at bæsjing hos kjærester når man er jente er fy fy. Selv ikke når man er der en uke i strekk. Anonymkode: 7ffbd...306 Haha,ja den var faktisk hakket verre ! Er det mulig ?? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå