Gå til innhold

Singel:: blitt såret mange ganger: resultat= ikke desperat

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på et chatforum om dagen. Fikk høre at jeg var merkelig som ikke var desperat etter å ha meg sex så fort som mulig. Jeg er faktisk ikke desperat etter å få meg verken kjæreste eller sex lenger. Ser meg litt rundt på tinder, og ser hva som dukker opp. Men møter ingen om dagen. Har blitt virkelig såret så mange ganger. Har barn, og konsenterer meg om barna og jobben. Orker ikke å oppleve for mye såre situasjoner så jeg vet å verne litt om meg selv.Jeg er ikke helt over bruddet mellom eksen og meg. Men jeg føler at det går fremover. 

Vil ikke bare ha sex for sexens del også. Redd sykdommer. Har nettopp testet meg for sykdommer, og er frisk. Så nå er jeg veldig opptatt av at jeg ikke skal rote det til. Ha det harmonisk og fint. 

Er jeg normal i levesettet mitt, eller burde jeg være desperat? Har alle sammen noen de møter for sex iblant? Er det meg som er unormal som ikke vil ha sex før jeg er virkelig interessert i noen? Er det normalt å ikke gå på date hele tiden? Altså ta det med ro og kun gå på date dersom det er noe som er virkelig interessant som dukker opp? 

Jeg ble skikkelig sjokket over den chatten, med tanke på at de virket jo helt desperat ut der inne. Jeg var bare der for å chatte, og det må jo folk akseptere vel. Hopper ikke på alt som jeg kommer over. 

Anonymkode: c9aca...123

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tar vare på deg selv, det som er vktig-ikke det alle andre gjør eller tenker som er viktig.

Anonymkode: 6b980...573

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du tar vare på deg selv, det som er vktig-ikke det alle andre gjør eller tenker som er viktig.

Anonymkode: 6b980...573

Nå tar jeg vare på meg selv. Jeg er veldig opptatt av å ikke la meg selv bli stresset lenger. Jeg hadde ikke godt av å føle meg hele tiden nedpå pga kjærlighetssorger og skuffelser. Det er derfor jeg ikke er så opptatt av å date lenger. Jeg tar det helt med ro, og dersom det dukker opp en meget interessant en så sier jeg jo ikke nei, men jeg tar det veldig med ro nå, og vil heller være alene enn å date feile personer. Får mye kritikk for at jeg er sånn, men jeg mener at det er viktig å klare seg selv. 

Skrevet

slapp av og gjør som du føler for. Å kommentere at du er unormal fordi du ikke er så klar for sex er bare en umoden strategi for å presse deg til nettopp det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, tøydokka skrev:

slapp av og gjør som du føler for. Å kommentere at du er unormal fordi du ikke er så klar for sex er bare en umoden strategi for å presse deg til nettopp det.

Det betyr bare at de er desperate ja. Jeg får se det selv, for slik som de jakter burde de ha damer forlengst hele gjengen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dumpa for to mndr siden. Helt forferdelig og ble bare kvalm av tanken på at andre i det hele tatt skulle ta på meg. Men, så plutselig har jeg skaffet meg en rebound! Tenker å teste det ut og se hva slags effekt dette gir meg. Er jo bare sex. Har aldri hatt en rebound før, men føler jeg trenger det etter det bruddet. Men det kan hende det er smartere det du gjør. Og heller være helt alene til en ny potensiell fremtidig kjæreste dukker opp. 

Anonymkode: c5fec...2f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble dumpa for to mndr siden. Helt forferdelig og ble bare kvalm av tanken på at andre i det hele tatt skulle ta på meg. Men, så plutselig har jeg skaffet meg en rebound! Tenker å teste det ut og se hva slags effekt dette gir meg. Er jo bare sex. Har aldri hatt en rebound før, men føler jeg trenger det etter det bruddet. Men det kan hende det er smartere det du gjør. Og heller være helt alene til en ny potensiell fremtidig kjæreste dukker opp. 

Anonymkode: c5fec...2f3

Da har du det som meg. Jeg blir kvalmt av bare tanken på at noen skal ta på meg. Men jeg klarer ingen rebound. Jeg har faktisk møtt tre menn etter at jeg ble dumpet sist. Alle vil møte meg fortsatt men jeg klarer det ikke. Orker det ikke. Spyr av alt det. Men en dag kommer det seg. Jeg forsøker å okupere tankene mine med andre ting for å glemme og komme over slike ting. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...