Gå til innhold

Når han avlyser 2 ganger på rad

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på noen dater med en fyr og vi hadde avtale om at han skulle komme hjem til meg her om dagen, men han avlyste rett før. Ble litt småirritert, for jeg hadde stresset for å rekke ting siden jeg skulle få besøk av han. Skrev bare at han kunne sagt ifra før til han. 

Nå til helga skulle vi egentlig også finne på noe, men så får jeg screenshot av et facebookevent han stod på deltar i samme dagen. Så det betyr jo selvsagt at han avlyser igjen. Jeg får bare følelsen av at han ikke er interessert egentlig siden han heller vil gå der. Er snakk om en bursdag. Jeg er faktisk også bedt i to bursdager samme dagen, men jeg vil heller være sammen med daten, så jeg dropper de. 
Overtenker jeg her, eller er det ikke noe å bry seg om? Hvordan hadde dere reagert? Enten så får jeg bare si så hyggelig da, du får ha det gøy så får vi heller finne på noe en annen gang, eller så trekker jeg meg bare helt unna. 

Er lei av å være den som legger mest i ting, og jeg orker ikke fly etter noen som ikke er interessert..

Anonymkode: 4a3b7...d09

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortell han at han får kose seg, så ser du an om han tar initiativ til å treffes senere. La han få muligheten til å vise interesse 

Anonymkode: 30d39...bc4

AnonymBruker
Skrevet

Gå på bursdagen, vis at du har et eget liv og at du klarer deg uten han

Anonymkode: 37fab...d14

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men om det ikke har skjedd noe ekstraordinært (som forsinkelse grunnet at bilen bryter sammen, flyet er kansellert osv, eller krise i familien) så er man neppe veldig interessert når man avlyser flere ganger på rad. Det vitner heller ikke om veldig mye respekt for andres tid når man avlyser rett før. Jeg gidder selv ikke å date kvinner som avlyser flere ganger uten at det har skjedd noe helt spesielt. Og nei, at man prioriterer en bursdag til tross for at man har en eksisterende avtale kvalifiserer ikke som noe ekstraordinært. 

Anonymkode: b9768...74a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, synes ikke du overreagerer. Siden han faktisk allerede har avlyst en gang synes jeg han kunne ha stilt opp her. Hadde tatt dette som at han ikke er særlig interessert, ikke verdsetter min tid og at dette absolutt ikke er en mann for meg!

Anonymkode: 852d4...e96

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at begge parter bør vise interesse og ta initiativ i starten. Er det kun den ene som gjør det, er det som oftest dødfødt. Gidder ikke å forholde meg til folk som holder på slik han du dater gjør. Det tapper bare energien til den som gir av seg selv.

Anonymkode: c20b5...c49

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Greit at det er kjipt av han å avlyse rett før, men å få en melding der det står at han burde gitt beskjed før kan virke litt kontrollerende av deg. Og hvorfor lar du vær å gå på bursdager pga daten? Er det ikke litt drøyt å kansellere alle planer i livet ditt for en som du har truffet noen få ganger? Det er drøyt om dere dater eller er kjærester egentlig. Jeg hadde blitt stresset hvis en jeg datet avlyste alle avtaler for være med meg.

Anonymkode: 48cda...a3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Greit at det er kjipt av han å avlyse rett før, men å få en melding der det står at han burde gitt beskjed før kan virke litt kontrollerende av deg. Og hvorfor lar du vær å gå på bursdager pga daten? Er det ikke litt drøyt å kansellere alle planer i livet ditt for en som du har truffet noen få ganger? Det er drøyt om dere dater eller er kjærester egentlig. Jeg hadde blitt stresset hvis en jeg datet avlyste alle avtaler for være med meg.

Nå er det forskjell på å avlyse andre planer for å være med date'n og det å allerede ha en avtale med date'n om å treffes. 

Anonymkode: b9768...74a

AnonymBruker
Skrevet

Er det bursdagen i seg selv det handler om da? Tenker at en bør si fra og avlyse en annen avtale før man hopper på en ny

Anonymkode: c20b5...c49

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke avlyst dem. Jeg har ikke svart på om jeg kommer eller ikke enda. Den ene bursdagen fikk jeg vite om i går, og den andre er til noen jeg ikke kjenner så godt. Derfor følte jeg faktisk det fristet mer med en avslappende datekveld enn fest. 

AnonymBruker
Skrevet

Dump han!

Anonymkode: 46857...320

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på noen dater med en fyr og vi hadde avtale om at han skulle komme hjem til meg her om dagen, men han avlyste rett før. Ble litt småirritert, for jeg hadde stresset for å rekke ting siden jeg skulle få besøk av han. Skrev bare at han kunne sagt ifra før til han. 

Nå til helga skulle vi egentlig også finne på noe, men så får jeg screenshot av et facebookevent han stod på deltar i samme dagen. Så det betyr jo selvsagt at han avlyser igjen. Jeg får bare følelsen av at han ikke er interessert egentlig siden han heller vil gå der. Er snakk om en bursdag. Jeg er faktisk også bedt i to bursdager samme dagen, men jeg vil heller være sammen med daten, så jeg dropper de. 
Overtenker jeg her, eller er det ikke noe å bry seg om? Hvordan hadde dere reagert? Enten så får jeg bare si så hyggelig da, du får ha det gøy så får vi heller finne på noe en annen gang, eller så trekker jeg meg bare helt unna. 

Er lei av å være den som legger mest i ting, og jeg orker ikke fly etter noen som ikke er interessert..

Han prøvde ikke invitere deg på eventet da?

Anonymkode: 85590...f17

Skrevet

Hva var grunnen til at han kansellerte første date så tett opp til? Vil jo være litt relevant syns jeg... Det kan jo ha vært en legitim grunn, som dog forståelig er kjipt for deg når er tett opp til. Og denne gang to er han vel ute i bedre tid og sier at,sorry, jeg glemte at jeg skal i en bursdag nå i helga(kan jo være nære venner av han)...

Ville ikke kuttet han ut på grunnlag av dette, men du burde nok nå trå litt til side og la han vise initiativ til å møtes igjen ganske snart. Hvis han ikke gjør det, vel, da tror jeg vi snakker litt tynn suppe i interesse...

AnonymBruker
Skrevet

Han sendte et screenshot i stedet for å skrive at han ikke har anledning? Er dere 16 år?

Anonymkode: 0f529...7a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på dere kvinner som overanalyserer og legger så mye følelser på date. Hva med å lære seg å gi mere F! 

Dere har plenty av tid til å slippe løs følelsene senere. Det er ikke rart mennene flykter. 

Anonymkode: 27e51...e94

• Liker 2
Skrevet

Hæ? Han bare sender deg en screenshot av facebookeventen? Han gadd ikke en gang å si at han avlyser avtalen med deg? Det minste man må kunne kreve er jo at han beklager veldig og forklarer hvorfor denne bursdagen er sååå viktig for ham, og gir deg minst to andre åpninger i kalenderen hans som du kan få isteden. Han her har jo ingen respekt for deg! Kvitt deg med ham er mitt råd!

• Liker 1
Gjest BethD
Skrevet
3 minutter siden, Sidsel skrev:

Hæ? Han bare sender deg en screenshot av facebookeventen? Han gadd ikke en gang å si at han avlyser avtalen med deg? Det minste man må kunne kreve er jo at han beklager veldig og forklarer hvorfor denne bursdagen er sååå viktig for ham, og gir deg minst to andre åpninger i kalenderen hans som du kan få isteden. Han her har jo ingen respekt for deg! Kvitt deg med ham er mitt råd!

Enig.. Han virker ikke å ha særlig interesse av deg! DROPP han !

Skrevet

Det screenshottet er et klassisk tilfelle av "var det til informasjon eller en invitasjon?" Umulig å si! :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, blonden skrev:

Det screenshottet er et klassisk tilfelle av "var det til informasjon eller en invitasjon?" Umulig å si! :fnise:

Det tenkte jeg og. :)

Gjest Linneah2013
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke tenkt så mye mer på denne mannen, hadde han vært interessert nok, hadde han ikke avlyst gang nr 2, evt hadde han bedt deg med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...