AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Etter at jeg flyttet til Oslo har jeg begynt å legge mer merke til damer her. Gud så flotte dere er! Jeg er selv en mann på 170 og har mistet håret. Jeg vil på en god dag omtale meg som en veldig kjekk 4'er. Men det jeg opplever er at så og si ingen damer møter blikket mitt. Jeg pleier jo bare å se på de, scanne de opp og ned, og se litt ekstra lenge på deres beste sider. Har hun bra pupper så ser jeg ekstra lenge på de. Fin rumpe? Se ekstra lenge på den. Liker ikke bruke solbriller. Men det jeg lurer på da damer, liker dere oppmerksomheten, eller føler dere at dere blir visuelt voldtatt? Må si jeg noen ganger trives med tanken om at jeg tar de visuelle inntrykkene jeg vil ha, mot hennes vilje. Det gir meg en liten glede at jeg får en del av henne som hun aldri kan samtykke til. Lagrer meg mentale bilder og tenker på de resten av dagen. Men dette vet selvsagt ikke dama. Anonymkode: 92b22...408
liljene Skrevet 14. juli 2016 #2 Skrevet 14. juli 2016 Believe me, vi får med oss de som stirrer. Og hvis du legger inn et sleskt smil, vil du ihvertfall bli lagt merke til. Men det er forskjell på om du ser/smiler for å anerkjenne eller om du ser/smiler for å kle av oss med blikket. F.eks. For 8 år siden gikk jeg ut av en garderobe, og mannen som satt der likte hva han så. Han anerkjente hele meg. I dag trener vi sammen, og da han ga meg komplimenter for kroppen min, gikk det helt fint. Hadde han nistirret på rumpa mi, hadde jeg trent et annet sted. Poenget er at det er ulike måter for stirring. Den som gir oss selvtillit. Og den som gir oss "The creeps." Så nå får han "se varene" med jevne mellomrom. Og det går helt fint. 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #3 Skrevet 14. juli 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter at jeg flyttet til Oslo har jeg begynt å legge mer merke til damer her. Gud så flotte dere er! Jeg er selv en mann på 170 og har mistet håret. Jeg vil på en god dag omtale meg som en veldig kjekk 4'er. Men det jeg opplever er at så og si ingen damer møter blikket mitt. Jeg pleier jo bare å se på de, scanne de opp og ned, og se litt ekstra lenge på deres beste sider. Har hun bra pupper så ser jeg ekstra lenge på de. Fin rumpe? Se ekstra lenge på den. Liker ikke bruke solbriller. Men det jeg lurer på da damer, liker dere oppmerksomheten, eller føler dere at dere blir visuelt voldtatt? Må si jeg noen ganger trives med tanken om at jeg tar de visuelle inntrykkene jeg vil ha, mot hennes vilje. Det gir meg en liten glede at jeg får en del av henne som hun aldri kan samtykke til. Lagrer meg mentale bilder og tenker på de resten av dagen. Men dette vet selvsagt ikke dama. Anonymkode: 92b22...408 De møter ikke blikket ditt fordi de ikke er interessert. Anonymkode: 543c1...8aa 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 På noen mennesker kan man se at de er creepy på innsiden, for å si det sånn. Anonymkode: 4f38d...66f 6
Gjest Fjott Skrevet 14. juli 2016 #5 Skrevet 14. juli 2016 Vel, du har iallefall tankegangen til en overgriper, så du får nok ta deg en tur til psykologen så dette med "glede over manglende samtykke" ikke utvikler seg. Nå mistenker jeg du er et troll basert på beskrivelser av utseende som er helt irrelevant, og således total mangel på humor. Dette er jo ikke morsomt, og du vet selv det er patetisk. Men om det var sant: vi gir da faen. Vi blir ikke redde, smigret eller føler du tråkker over våre grenser uten samtykke. Jeg driter i om noen ser på meg i noen sekunder. Hyggelig når folk gjør det med normal folkeskikk innabords, det du beskriver gir ikke en opplevelse av at jeg ikke har gitt et samtykke. Så du får jo more deg på egenhånd med dette her, kvinner flest legger nok ikke merke til det sånn utover å registrere at du er i kategorien "nogenlunde stakkarslig uten sosiale antenner". Uavhengig av om du er midt på treet eller dødskjekk.
Gjest BethD Skrevet 14. juli 2016 #6 Skrevet 14. juli 2016 (endret) Ja altså..Det er jo forskjell på creepy stirring og stirring subtilt...Tro meg,vi får med oss begge deler. Møter vi ikke blikket ditt så er vi ikke interessert. Eller føler oss "voldtatt med blikket". En kjekk kar kan fort bli ufattelig ekkel om han gjør slikt... Må si jeg stusser litt på det du avslutter med i innlegget ditt... creepy Endret 14. juli 2016 av BethD
Marie90 Skrevet 14. juli 2016 #7 Skrevet 14. juli 2016 "Visuelt voldtatt" er for meg et tullete uttrykk da ordet "voldtatt" vannes ut ved å si at det er noe som kan gjøres "visuelt". Det kan være ubehagelig om en ekling stirrer, men noe relatert til voldtekt eller misbruk er det ikke. Er selvsagt noe annet om det skjer på jobb blant kolleger som en må forholde seg til profesjonelt. Jeg er en fast walker som suser gjennom byen i høyt tempo. Merker selvsagt menn som stirrer, men legger ikke mye i det. Menn kikker. Jeg er hverken ekstremt smigret eller 'visuelt voldtatt'. Er som det er. 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #8 Skrevet 14. juli 2016 8 minutter siden, Marie90 skrev: "Visuelt voldtatt" er for meg et tullete uttrykk da ordet "voldtatt" vannes ut ved å si at det er noe som kan gjøres "visuelt". Det kan være ubehagelig om en ekling stirrer, men noe relatert til voldtekt eller misbruk er det ikke. Er selvsagt noe annet om det skjer på jobb blant kolleger som en må forholde seg til profesjonelt. Jeg er en fast walker som suser gjennom byen i høyt tempo. Merker selvsagt menn som stirrer, men legger ikke mye i det. Menn kikker. Jeg er hverken ekstremt smigret eller 'visuelt voldtatt'. Er som det er. Takk for svar Greia er det at mange damer vil kun ha oppmerksomhet fra kjekke menn, og da er det slik at om hun får det fra en mindre attraktiv en, så føler hun at hun gir fra seg skjønnheten og inntrykkene til en som ikek er verdig. Litt som i voldtekt. Hun vil ikke, men jeg ser og tar de mentale inntrykkene jeg vil, enten hun vil det eller ikke. Visuell voldtekt med andre ord Anonymkode: 92b22...408
Marie90 Skrevet 14. juli 2016 #9 Skrevet 14. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Greia er det at mange damer vil kun ha oppmerksomhet fra kjekke menn, og da er det slik at om hun får det fra en mindre attraktiv en, så føler hun at hun gir fra seg skjønnheten og inntrykkene til en som ikek er verdig. Litt som i voldtekt. Hun vil ikke, men jeg ser og tar de mentale inntrykkene jeg vil, enten hun vil det eller ikke. Visuell voldtekt med andre ord Anonymkode: 92b22...408 Nei, jeg ser det ikke slik. Jeg ser ut som jeg ser ut, og folk ser meg jo dagen lang, kun ved at jeg eksisterer. Jeg blir ikke mindre pen av at mange kikker på meg, så i praksis gir jeg ikke fra meg noe. I mitt hode har det alltid vært motsatt, at jeg tenker det er smertefullt for noen å måtte observere noe de ikke har tilgang til, med vissheten om at andre har det. Vi har jo alle hørt menn klage over hvordan kvinner kler seg avslørende. Har alltid tenkt at dette må bunne ut i at fantasien settes i sving uten at man kan gjøre noe mer med det. 3
Marie90 Skrevet 14. juli 2016 #10 Skrevet 14. juli 2016 Må også legge til: "Greia er at mange damer vil kun ha oppmerksomhet fra kjekke menn". Ja, dersom oppmerksomhet er definert som i initiativ, eller bli sjekket opp. Rett og slett fordi det er større sannsynlighet for at man er interessert, og det er alltid ubehagelig å avvise noen man ikke er interessert i. Men oppmerksomhet som i blikk eller komplimenter er jo noe annet. Det er kun en bekreftelse på at man er attraktiv. Det er ikke plagsomt, med mindre det gjøres på en måte som er aggressiv eller pågående. 3
Gjest Krigerunge Skrevet 14. juli 2016 #11 Skrevet 14. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Greia er det at mange damer vil kun ha oppmerksomhet fra kjekke menn, og da er det slik at om hun får det fra en mindre attraktiv en, så føler hun at hun gir fra seg skjønnheten og inntrykkene til en som ikek er verdig. Litt som i voldtekt. Hun vil ikke, men jeg ser og tar de mentale inntrykkene jeg vil, enten hun vil det eller ikke. Visuell voldtekt med andre ord Anonymkode: 92b22...408 Her tar du litt feil mister. Jeg syns ikke det er komfortabelt å bli stirret på, uavhengig av kjønn på vedkommende som stirrer og utseende. Det har ingenting å si om mannen er attraktiv eller ikke, det er ikke noe kjekt å bli beglodd. Nå snakker jeg kun for meg selv men jeg er ikke alene om å tenke slik.
Gjest NotNaomi Skrevet 14. juli 2016 #12 Skrevet 14. juli 2016 Det er ikke nødvendigvis det at du stirrer som er verst her,selv om få damer setter pris på blikk som nagler seg på. Å se ett sekund lenger på noen er helt ok,det er ofte smigrende. Men stirring uten å prøve og skjule det er begredelig. Uansett,det verste her er måten du ordlegger deg på,tankene du har. Om du ikke er troll,så sender du ut signaler om at du går under betegnelsen "creepy".
NuckingFutz Skrevet 14. juli 2016 #13 Skrevet 14. juli 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter at jeg flyttet til Oslo har jeg begynt å legge mer merke til damer her. Gud så flotte dere er! Jeg er selv en mann på 170 og har mistet håret. Jeg vil på en god dag omtale meg som en veldig kjekk 4'er. Men det jeg opplever er at så og si ingen damer møter blikket mitt. Jeg pleier jo bare å se på de, scanne de opp og ned, og se litt ekstra lenge på deres beste sider. Har hun bra pupper så ser jeg ekstra lenge på de. Fin rumpe? Se ekstra lenge på den. Liker ikke bruke solbriller. Men det jeg lurer på da damer, liker dere oppmerksomheten, eller føler dere at dere blir visuelt voldtatt? Må si jeg noen ganger trives med tanken om at jeg tar de visuelle inntrykkene jeg vil ha, mot hennes vilje. Det gir meg en liten glede at jeg får en del av henne som hun aldri kan samtykke til. Lagrer meg mentale bilder og tenker på de resten av dagen. Men dette vet selvsagt ikke dama. Anonymkode: 92b22...408 Wow, dette var egentlig ganske trist lesning. Det er en grunn til at ingen damer ser tilbake på deg, og det er jo at de ikke finner det attraktiv. Som du selv sier, du er skallet og kortvokst, dette er noe de fleste damer ikke finner tiltrekkende og dermed blir du ignorert. Dette er nok vondt for deg å leve med, og det virker som du forsøker å "mestre" denne smerten ved å skape en form for illusjon om gjengjeldelse av ydmykelse - i ditt eget hode - ved å framstille det som at du selv er istand til å påføre attraktive kvinner smerte ved å "ta en del av henne som hun aldri kan samtykke til". Det er bare det at tanker er og forblir tanker - de har ikke noe med virkeligheten å gjøre. Du er et sandkorn i Sahara, og disse kvinnene du "lagrer deg mentale bilder av" har aldri ofret DEG en tanke, og registrerer de mot formodning at du ser på de så bryr de seg ikke om deg fordi du nettopp er uattraktiv og bare en i mengden av menn som glaner. Ergo..du har dessverre ikke noe som helst tak på disse damene du tror du forgriper deg mentalt på. Men en artig vinkling du presenterer. Et eksempel på hvor trist det kan være å være mann og uattraktiv, og hvilke selv-nedverdigende teorier en slik mann kan spinne for seg selv. Ønsker deg lykke til med å prøve bli et bedre menneske! 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #14 Skrevet 14. juli 2016 16 minutter siden, NuckingFutz skrev: Wow, dette var egentlig ganske trist lesning. Det er en grunn til at ingen damer ser tilbake på deg, og det er jo at de ikke finner det attraktiv. Som du selv sier, du er skallet og kortvokst, dette er noe de fleste damer ikke finner tiltrekkende og dermed blir du ignorert. Dette er nok vondt for deg å leve med, og det virker som du forsøker å "mestre" denne smerten ved å skape en form for illusjon om gjengjeldelse av ydmykelse - i ditt eget hode - ved å framstille det som at du selv er istand til å påføre attraktive kvinner smerte ved å "ta en del av henne som hun aldri kan samtykke til". Det er bare det at tanker er og forblir tanker - de har ikke noe med virkeligheten å gjøre. Du er et sandkorn i Sahara, og disse kvinnene du "lagrer deg mentale bilder av" har aldri ofret DEG en tanke, og registrerer de mot formodning at du ser på de så bryr de seg ikke om deg fordi du nettopp er uattraktiv og bare en i mengden av menn som glaner. Ergo..du har dessverre ikke noe som helst tak på disse damene du tror du forgriper deg mentalt på. Men en artig vinkling du presenterer. Et eksempel på hvor trist det kan være å være mann og uattraktiv, og hvilke selv-nedverdigende teorier en slik mann kan spinne for seg selv. Ønsker deg lykke til med å prøve bli et bedre menneske! Takk. Du som et hobbypsykolog, kan du sette en diagnose? Anonymkode: 92b22...408
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #15 Skrevet 14. juli 2016 Det virker som du ikke har så gode sosiale antenner, når du ikke forstår at blikk er kommunikasjon som merkes godt. Det er alltid upassende å stirre på en fremmed dames pupper og rumpe, og de fleste damer merker slik stirring og synes det er ekkelt. Derfor vil de ikke for enhver pris møte blikket ditt, i fare for at du skulle tolke det som interesse - men heller ignorere deg. Dersom du har ønske om å finne deg dame bør du slutte med denne uvanen. En dame som kanskje liker deg ellers, vil nok fort miste interessen hvis hun så deg i denne stirringsakten. Anonymkode: d9b90...448 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #16 Skrevet 14. juli 2016 Når jeg går ut i offentligheten gir jeg samtykke til at alle andre der ute i offentligheten får lov til å se på meg. Sånn er det jo bare, jeg har ordnet meg med intensjon om at folk skal se på meg. Møter ikke jenter blikket ditt er det fordi de ikke er interessert. Tror du legger for mye vekt på tankene dine og blikket ditt, fordi jeg kan garantere at det ikke betyr noe for noen andre enn deg. Blir derimot litt bekymret over din fascinasjon for "visuell voldtekt" og din glede over å "se på pene jenter uten samtykke" (lol). Virker som du har noen issues og du bør kanskje snakke med en psykolog. Anonymkode: f5ca9...884 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #17 Skrevet 14. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk. Du som et hobbypsykolog, kan du sette en diagnose? Anonymkode: 92b22...408 Du prøver å provosere, men klarer det ikke. Anonymkode: 543c1...8aa
Gjest Minesveiper Skrevet 15. juli 2016 #18 Skrevet 15. juli 2016 (endret) Følte hi var et ****** innlegg, men temaet er uansett interessant. Når det kommer til øyekontakt i hverdagen føler jeg kvinner er ganske sjenerte. Det er ikke akkurat normalt å holde øyekontakten og de ser gjerne sjenert vekk etter 1-2 sekund. Ser de tilbake på deg snur de seg når du ser på dem igjen Litt søtt egentlig da. Har opplevd at noen smiler fra det ene øret til det andre mens man holder øyekontakten og vi går forbi hverandre. Det er ganske kjekt Der jeg trener er det en del damer, og man merker fort hvem som vil ha oppmersomhet og ikke. De som liker deg ser bort på deg ofte, mens de som vil være i fred går rundt som de er de eneste som eksisterer. Jeg begynte å gjøre det samme og plutselig begynte flere av dem å se bort. Artig fenomen. Endret 15. juli 2016 av Minesveiper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå