AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Hei! Etter lang tids bekjentskap har jeg i sommer hatt besøk av en venn fra mange år tilbake som overnattet 1 natt hos meg. Anser oss sånn at vi dater hverandre og vi håper begge at vi sees snart igjen. Bor et bra stykke fra hverandre så treffes sjeldent. Men har snakket om at vi egentlig er ute etter noe seriøst og ikke bare en flørt. Vi er begge rundt 30. Har jo så klart ikke greid å la være å stalke han og fant plutselig et bilde av han og ei anna dame sammen i et bryllup som var bare noen dager før han besøkte meg! De har tydeligvis kjent hverandre lenge og er mye sammen utifra bilder. Føler meg skikkelig dum og lurt :/ Greit nok at man kanskje dater flere sammen men når man reiser som par i bryllup til andre så anser jeg det som at de er sammen? Men han står som singel og har sagt at han er det. Aner Ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg konfrontere han med det? Men bildet jeg fant hadde ikke han selv lagt ut. Fant det etter litt tilfeldig søking på stedsnavn og da kom hennes profil opp. Er det noe annet jeg bør gjøre? Håpe at han ikke blir sammen med henne da? Anonymkode: 95249...174
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 TS her. Skulle nesten sagt fra til henne at hun antagelig blir lurt. Men da ender det nok ikke bra for noen av partene.. Anonymkode: 95249...174
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Jeg skjønte ikke teksten helt? Begynte du å date han nå, eller har du datet han lenge og tror han dater flere? Anonymkode: 94090...78e 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 Har datet hverandre for 3-4 år siden og sov hos hverandre ofte da men så flyttet han utenlands og jeg fikk meg kjæreste her og det ble ikke noe mer da. Men når jeg ble singel igjen for et halvår siden så tok vi opp kontakten og planla lenge å møtes men det passet ikke før nå i sommer og vi hadde det kjempefint når vi endelig møttes og gamle følelser dukket opp hos begge. Men ser nå at han har vært på ferie med ei anna dame bare noen dager før han overnattet hos meg. TS. Anonymkode: 95249...174
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #5 Skrevet 14. juli 2016 Så han har tilbrakt en natt med deg etter dette bryllupet og da blomstret gammle følelser opp? Hadde dere sex? Skjønner ikke hvorfor du skal føle deg lurt, eller eventuelt denne andre dama. Hvordan vet du foresten at de var i bryllupet som et par og ikle bare traff hverandre der? Av det du skriver har dere ikke inngått noen avtale om å være eksklusiv med hverandre og uansett var jo dette bryllupet før han var hos deg? Jeg syns det hører helt legitimt ut å være på dealeren med flere personer når alt enda er så nytt. Anonymkode: 3b2aa...542 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #6 Skrevet 14. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så han har tilbrakt en natt med deg etter dette bryllupet og da blomstret gammle følelser opp? Hadde dere sex? Skjønner ikke hvorfor du skal føle deg lurt, eller eventuelt denne andre dama. Hvordan vet du foresten at de var i bryllupet som et par og ikle bare traff hverandre der? Av det du skriver har dere ikke inngått noen avtale om å være eksklusiv med hverandre og uansett var jo dette bryllupet før han var hos deg? Jeg syns det hører helt legitimt ut å være på dealeren med flere personer når alt enda er så nytt. Anonymkode: 3b2aa...542 Ja han overnattet noen dager etter bryllupet, hos meg og gamle følelser dukket opp og vi hadde sex. De har vært venner på facebook lenge og likt hverandres bilder og statuser og fant et bilde av dem sammen på facebook for 2 måneder siden. (Det bildet va uavhengig av bryllupet som var for 2 uker siden). Så det virker som de har kjent hverandre i mange måneder. Men for alt jeg vet kan de jo være bare gode venner men rart at begge blir invitert i bryllup, når det bare er han som kjente brudeparet (tror jeg ganske sikkert). Hadde det vært et bilde av dem på en fest hadde jeg ikke tatt det så tungt men når de liksom var invitert i bryllup sammen. De bor i samme by og jeg bor i en annen by. Han er på vei å flytte fra byen og leter etter jobb andre steder i landet så kanskje det dabber av mellom dem. Hvis ikke hun flytter med da. Vi har ikke snakket om å være eksklusive for hverandre. Er så utrolig redd for å bli såret igjen.. Anonymkode: 95249...174
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #7 Skrevet 14. juli 2016 Eh..er det så rart? Man kan vel ha med seg følge i bryllup uten å date den personen? Anonymkode: 90e2d...664 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #8 Skrevet 14. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh..er det så rart? Man kan vel ha med seg følge i bryllup uten å date den personen? Anonymkode: 90e2d...664 Vet ikke, jeg synes det er rart og aldri sett noen gjøre det før. De single har alltid kommet alene.. Men kan hende det ikke er så unormalt? Ts Anonymkode: 95249...174 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #9 Skrevet 14. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja han overnattet noen dager etter bryllupet, hos meg og gamle følelser dukket opp og vi hadde sex. De har vært venner på facebook lenge og likt hverandres bilder og statuser og fant et bilde av dem sammen på facebook for 2 måneder siden. (Det bildet va uavhengig av bryllupet som var for 2 uker siden). Så det virker som de har kjent hverandre i mange måneder. Men for alt jeg vet kan de jo være bare gode venner men rart at begge blir invitert i bryllup, når det bare er han som kjente brudeparet (tror jeg ganske sikkert). Hadde det vært et bilde av dem på en fest hadde jeg ikke tatt det så tungt men når de liksom var invitert i bryllup sammen. De bor i samme by og jeg bor i en annen by. Han er på vei å flytte fra byen og leter etter jobb andre steder i landet så kanskje det dabber av mellom dem. Hvis ikke hun flytter med da. Vi har ikke snakket om å være eksklusive for hverandre. Er så utrolig redd for å bli såret igjen.. Anonymkode: 95249...174 De fleste inviter bare par i bryllupet sitt, så om det står at han er singel ville jeg tippet at hun er inviter utenom. Jeg hadde i alle fall ikke giddet at alle inviterte skulle hatt med en de var på dealeren med. Skjønner at du er redd for å bli såret. Prøv å ta litt mer avstand fra det hele før du/dere vet litt mer om hvor dette bærer. Syns i alle fall ikke det høres ut som om han har brutt tilliten din på noen måte når ting enda er så nytt, og om han står som singel på Facebook ville jeg ikke dratt den andre dama inn i det hele. Da fremstår du bare paranoid og overvåkende ut som "stalker" han på Facebook og spinner på tanker om ditt eller datt så tidlig i "forholdet" deres. Men alltid greit å legge litt lokk på følelsen sine i starten, om man kjenner de i stor grad er der, men du enda ikke vet hvor gjensidig det er. Anonymkode: 3b2aa...542
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #10 Skrevet 14. juli 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har datet hverandre for 3-4 år siden og sov hos hverandre ofte da men så flyttet han utenlands og jeg fikk meg kjæreste her og det ble ikke noe mer da. Men når jeg ble singel igjen for et halvår siden så tok vi opp kontakten og planla lenge å møtes men det passet ikke før nå i sommer og vi hadde det kjempefint når vi endelig møttes og gamle følelser dukket opp hos begge. Men ser nå at han har vært på ferie med ei anna dame bare noen dager før han overnattet hos meg. TS. Anonymkode: 95249...174 Ok. Da ville jeg ikke tenkt mer på det bildet du fant i det hele tatt. Bare stol på han og kos deg Anonymkode: 94090...78e 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #11 Skrevet 14. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De fleste inviter bare par i bryllupet sitt, så om det står at han er singel ville jeg tippet at hun er inviter utenom. Jeg hadde i alle fall ikke giddet at alle inviterte skulle hatt med en de var på dealeren med. Skjønner at du er redd for å bli såret. Prøv å ta litt mer avstand fra det hele før du/dere vet litt mer om hvor dette bærer. Syns i alle fall ikke det høres ut som om han har brutt tilliten din på noen måte når ting enda er så nytt, og om han står som singel på Facebook ville jeg ikke dratt den andre dama inn i det hele. Da fremstår du bare paranoid og overvåkende ut som "stalker" han på Facebook og spinner på tanker om ditt eller datt så tidlig i "forholdet" deres. Men alltid greit å legge litt lokk på følelsen sine i starten, om man kjenner de i stor grad er der, men du enda ikke vet hvor gjensidig det er. Anonymkode: 3b2aa...542 Takk for hjelpende ord. Prøver å ikke legge så mye i det siden vi langt i fra er sammen enda. Men har prøvd å vært tydelig før vi hadde sex om at jeg ikke vil noe useriøst og at jeg er blitt for voksen til det. Kan ikke si for mye heller, kan jo ikke si at vi bare skal date hvis det ender med giftemål liksom. Men tror han skjønner i alle fall hva jeg mener og han har også gitt uttrykk for å ville noe seriøst. Enig i at jeg ikke bør blande inn den andre dama. Er ille nok at jeg har stalket henne også Anonymkode: 95249...174 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #12 Skrevet 14. juli 2016 Det er ikke alltid så morsomt å gå alene i bryllup når "alle" er par, tenker han kan ha tatt henne med som sosial støtte. Her vet du veldig lite, så ikke trekk noen konklusjoner. Anonymkode: 5e0ed...46c 1
Vilali Skrevet 15. juli 2016 #13 Skrevet 15. juli 2016 Kanskje de er gamle barndomsvenner? Og venner av brudeparet? Det er ikke sikkert det er noe alvorligere enn det i det hele tatt. Kan du ikke spørre ham hvem denne dama er da? 1
Gjest Sly Skrevet 15. juli 2016 #14 Skrevet 15. juli 2016 Det kan jo være en tilfeldig brullupsgjest som han ble avbildet sammen med.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #15 Skrevet 16. juli 2016 Her var det mange idiotiske bortforklaringer på det helt åpenbare Anonymkode: 22501...20c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #17 Skrevet 19. juli 2016 TS her. Har ikke spurt han hvem hun er for da avslører jeg liksom at jeg har snoket skikkelig for å finne det bildet hun har lagt ut av dem (fant profilen hennes på instagram) og han er ikke på instagram selv en gang. I følge Facebook virker det som de ble kjent med hverandre for noen måneder siden og hun har skrevet på veggen der at hun gleder seg til å møte han innimellom men han har ikke svart. Og så reiste dem til en annen by for å dra i bryllup. Men det er mulig at hun også kjenner brudeparet, jeg er ikke sikker. Jeg har møtt han en gang til nå nylig og vi hadde det hyggelig men ikke diskutert noe mer hvordan det blir med oss. det er litt usikkert enda hvor han blir boende i tiden fremover pga jobb. Vil ikke spørre for alvorlige spørsmål enda, men jeg kan vurdere å flytte bort for en stund hvis han må det pga jobb. Men vi er ikke helt "der" enda så jeg har ikke sagt at jeg kan tenke meg til det enda. Virker som han er litt fri og frank selv om han sier han er ferdig med å være useriøs når det gjelder forhold. Anonymkode: 95249...174
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #18 Skrevet 19. juli 2016 Ny oppdatering. Nesten ikke hørt fra han siden vi møttes sist, bare snakket om været liksom. Og nå ser jeg at sivilstatusen er skjult på facebook profilen hans og at ting som han er tagget i og ting som folk har skrevet på tidslinjen hans er skjult. Det var der bare for noen dager siden, bl.a. masse bursdagshilsner. Men nå er det borte. Vet ikke om han skjult dette bare for meg eller alle venner. Skulle tro han visste at jeg snoket på profilen hans :S Tror ikke det blir noen happy ending for min del i dette tilfellet :/ TS- Anonymkode: 95249...174
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #20 Skrevet 19. juli 2016 Den 14.7.2016 at 2.12, AnonymBruker skrev: Av det du skriver har dere ikke inngått noen avtale om å være eksklusiv med hverandre og uansett var jo dette bryllupet før han var hos deg? Jeg syns det hører helt legitimt ut å være på dealeren med flere personer når alt enda er så nytt Jeg har aldri skjønt greia med at du må avtale ditten og datten, hva med å forstå hva som er rett og galt helt naturlig? Når du reiser på besøk til noen for å overnatte, og i tillegg kjenner hverandre godt, så er det et forhold og ikke ONS. Det er innlysende at det blir feil å pule rundt da. Anonymkode: 57418...2a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå