AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Jeg er ei jente i 20 årene som har hørt venner som driver med folk og potensielle gutter jeg har interessert meg for/drevet med si at de ikke er interessert i noe seriøst akkurat nå..... Jeg syns det er et relativt teit utsagn, og at det egentlig er en dårlig unnskyldning for å kunne ha det moro med noen men rett og slett ikke er interessert iuten at de skal forvente noe. er personen man driver med interessant nok så vil man være seriøs allikevel. Har jeg rett, eller har jeg blitt desillusjonert? Anonymkode: dbbb6...3ce
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Mine erfaringer er de samme. Man er "alltid" klar for et forhold bare det er en person man er nok interessert. Anonymkode: f967d...9aa
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Nei. du har rett. Folk har ca to grunner for å si sånt piss: 1. personen er en kronisk horebokk/hore som aldri vil komme til å forplikte seg til noen som helst. Uansett alder eller person. 2. personen er ikke interessert nok. Anonymkode: 332e0...c27
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Akkurat nå..... Den har jeg hørt før, blitt ledet til å tro at kanskje senere , men han endte opp med ei annen uker etter at han hadde rotet med meg .... Anonymkode: dbbb6...3ce
Mali87 Skrevet 14. juli 2016 #5 Skrevet 14. juli 2016 Finnes det i det hele tatt eksempler på at det har blitt noe seriøst med noen som har sagt det?. Idiotisk ting si . Enig med deg..
FrkSnø Skrevet 14. juli 2016 #6 Skrevet 14. juli 2016 (endret) Synes også det er ufint å si sånt. I hvert fall når en bruker tid på å opparbeide en relasjon til noen, gir den andre forhåpninger og har sex, for så å si: Jeg er ikke interessert i noe seriøst altså.. Det er så respektløst! Endret 14. juli 2016 av FrkSnø
Sofia123 Skrevet 14. juli 2016 #7 Skrevet 14. juli 2016 En annen måte å si "det er ikke deg, det er meg". Altså en avvisning. De er klar for forhold hvis de er interessert nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå