AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Hjelp, jeg har ikke snakket med en på to dager, og jeg vil snakke Skal jeg sende melding snart, eller skal jeg vente til imorgen? Vil jo ikke forstyrre.. Anonymkode: 18701...4af
SlemUlv Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Kommer litt an på.. skal vedkommende på jobb i morgen? Om så, vent til i morgen.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 1 minutt siden, kattepusen skrev: Kommer litt an på.. skal vedkommende på jobb i morgen? Om så, vent til i morgen. Nei, han har ferie og jeg vet at han er våken pga han er på noe Anonymkode: 18701...4af
kikkana Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Kommer litt an på om du er damen eller ei? Tipper du er det. Litt kjedelig å sende mld så sent på kveld, da kan det hende du blir sittende å vente på svar til i morgen. Bedre å ringe da, men det kommer helt an på situasjonen her.
mjauritz Skrevet 13. juli 2016 #5 Skrevet 13. juli 2016 Alt for lite info i HI til å gi et svar. Er det kjæresten din så er det vel bare å sende melding? Eller ringe? Jeg kan sende melding til min kjære når det passer meg uten at jeg føler at jeg maser på han Det burde du også - i moderate mengder selvfølgelig. Hvorfor føler du at du maser? Vil du prate så send melding da vel Er han opptatt så svarer han vel i morgen.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #6 Skrevet 13. juli 2016 Et øyeblikk siden, mjauritz skrev: Alt for lite info i HI til å gi et svar. Er det kjæresten din så er det vel bare å sende melding? Eller ringe? Jeg kan sende melding til min kjære når det passer meg uten at jeg føler at jeg maser på han Det burde du også - i moderate mengder selvfølgelig. Hvorfor føler du at du maser? Vil du prate så send melding da vel Er han opptatt så svarer han vel i morgen. nei, det er ikke kjæreste jeg fikk lagt det i feil kategori det er mer pulevenn Anonymkode: 18701...4af
mjauritz Skrevet 13. juli 2016 #7 Skrevet 13. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: nei, det er ikke kjæreste jeg fikk lagt det i feil kategori det er mer pulevenn Anonymkode: 18701...4af Hvis du vil ha besøk i kveld så kjør på! Eller er dere gode venner ellers? Er det noe grunn til at du føler du forstyrrer?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #8 Skrevet 13. juli 2016 2 minutter siden, mjauritz skrev: Hvis du vil ha besøk i kveld så kjør på! Eller er dere gode venner ellers? Er det noe grunn til at du føler du forstyrrer? jeg gjorde det, håper ikke jeg forstyrret noe Anonymkode: 18701...4af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå