Gå til innhold

Han liker aldri bildene mine på Facebook eller insta :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å date en jeg kjenner fra før. Vi har en del felles venner/bekjente og har derfor holdt lav profil sånn at vi kunne få fred til å finne ut av hva dette er. Nå har vi i  imidlertid datet i to mnd nå og er vi ikke så opptatt av å skjule det lenger. Men han liker aldri bilder jeg legger ut på Facebook eller insta. Jeg er veldig interessert i foto og legger ut en del bra bilder på insta (får generelt mye likes) og noen ganger på Facebook. Er det ikke merkelig at han aldri liker noen av de? Jeg vet at når jeg virkelig er liker noen gir jeg de selvfølgelig likes på ting de legger ut. Jeg forventer ikke masse kommentarer fra han på alle bildene, men bare et hjerte eller tommelen opp på bilder jeg er fornøyd med og generelt får positive kommentarer på. Er det ikke normalt at menn gjør dette når de er interessert??

Anonymkode: 3bc15...442

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har begynt å date en jeg kjenner fra før. Vi har en del felles venner/bekjente og har derfor holdt lav profil sånn at vi kunne få fred til å finne ut av hva dette er. Nå har vi i  imidlertid datet i to mnd nå og er vi ikke så opptatt av å skjule det lenger. Men han liker aldri bilder jeg legger ut på Facebook eller insta. Jeg er veldig interessert i foto og legger ut en del bra bilder på insta (får generelt mye likes) og noen ganger på Facebook. Er det ikke merkelig at han aldri liker noen av de? Jeg vet at når jeg virkelig er liker noen gir jeg de selvfølgelig likes på ting de legger ut. Jeg forventer ikke masse kommentarer fra han på alle bildene, men bare et hjerte eller tommelen opp på bilder jeg er fornøyd med og generelt får positive kommentarer på. Er det ikke normalt at menn gjør dette når de er interessert??

Beklager litt skrivefeil på setningene, glemte å se over før jeg la det ut :)

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever samme greia. Fyren jeg holder på med liker absolutt ingenting av det jeg legger ut, selv ikke hvis jeg tagger ham i det. Vi har mange felles venner, og hsn liker naturlig nok alt de legger ut, slik man gjør med folk man kjenner godt og setter pris på. Jeg skjønner ikke poenget med å virkelig legge seg i selen for å absolutt ikke like noen ting.

Mye mulig det er smålig og "fjortis" å henge seg opp i det også, men det virker så rart!

Anonymkode: 9adfa...01f

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han aldri liker ting på facebook eller instagram, så hadde jeg ikke tenkt noe mer over det. Men hvis han liker og kommenterer andres innlegg, så hadde jeg syntes at det var rart. Moren min for eksempel er på facebook hver dag og leser alt alle legger ut. Men hun trykker ikke liker på ett eneste bilde eller skriver en eneste kommentar. Hun bare leser og chatter på messengeren.

Anonymkode: 1cb1f...955

• Liker 1
Gjest PetterPanne
Skrevet

Utrolig hva folk kan bli skuffa over... drit i facebook. Vil du heller ha en fyr som liker ting over nett, eller en fyr som heller bruker tid på deg og liker deg når dere møtes? Jeg er selv en fyr som aldri liker ting på face. Kjenner mange som meg også. 

Facebook er tro det eller ei ikke så viktig. 

Gjest Jessica
Skrevet
19 minutter siden, PetterPanne skrev:

Utrolig hva folk kan bli skuffa over... drit i facebook. Vil du heller ha en fyr som liker ting over nett, eller en fyr som heller bruker tid på deg og liker deg når dere møtes? Jeg er selv en fyr som aldri liker ting på face. Kjenner mange som meg også. 

Facebook er tro det eller ei ikke så viktig. 

Tro det eller ei, men Facebook ER faktisk viktig for mange . Jeg forstår godt at ts er skuffet. Spør han rett ut ts. 

Gjest PetterPanne
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Jessica skrev:

Tro det eller ei, men Facebook ER faktisk viktig for mange . Jeg forstår godt at ts er skuffet. Spør han rett ut ts. 

For å komme i kontakt med andre, få med seg hva som skjer, se morsomme klipp og bilder ja. Men for å få bekreftelse er det totalt meningsløst. Noe ts tydeligvis vil ha. Internett bekreftelse er noe av det mest meningsløse som finnes. 

Endret av PetterPanne
AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg holdt litt på med likte heller ingen av bildene mine. Han kunne tekste meg på eget initiativ og si at bildet jeg la ut var fint, men likte det ikke. Derimot likte han bilder av en hel drøss av andre jenter, og det syntes jeg var ganske rart.

Anonymkode: 3f212...100

• Liker 1
Gjest BethD
Skrevet (endret)

Som en over her sa, om han liker og kommenterer andre sine ting så hadde jeg faktisk blitt veldig lei meg han overhodet ikke gjorde det med meg.

Jeg var sammen med en engang og jeg spurte han hvorfor han ikke la ut et eneste bilde av meg og han sammen noengang? Han tok bilder av oss men la aldri ut noen av de, tok han bilder av en stein i stranda la han ut det liksom.

Hans svar var at han ikke ville virke uprofesjonell mtp alle jobbkontaktene han hadde på Facebook. La meg legge til, dette er samme fyren som la ut bilder av seg selv i iført kun et håndkle og med maske på fordi han syns dette var morsomt.

I ettertid har jeg jo funnet ut hvorfor,fordi han ikke ville andre damer skulle se han hadde dame og slutte å flørte med han over chatten! 

Endret av BethD
Gjest Minesveiper
Skrevet

Jeg er ikke typen som liker masse bilder. Er bare ikke så opptatt av sosiale medier. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at det kanskje er litt fjortis å bli lei meg fordi daten ikke liker bilder jeg legger ut, men det er grunnen bak som plager meg. Jeg tror han er redd for at andre skal legge merke til at han liker alt jeg legger ut og skjønne at vi holder på. Hadde han vært fullstendig uinteressert i Facebook/Instagram så hadde jeg skjønt at jeg ikke fikk mye likes. Men han er myyye på de sidene og ser på alt mulig. Har lyst å spørre han, men føler det er en litt teit ting å ta opp. 

TS

Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Slutt å lev livet gjennom antall likes på facebook. Jeg er ikke venn med min mann på facebook engang - vi mener det er egentlig noe stort tullball. Det vi har å si til hverandre, dele med hverandre det gjør vi face to face heller. 

Skrevet

Jeg liker, kommenterer og gratulerer mindre og mindre. Alltid noen som har bursdag, alltid mange venninner som legger ut selfies som man skal skrive "ååh du er så PEN!" og "pena <3 <3 <3" og så skal de svare "åh dere er så snille alle sammen"

Orker det ikke. Skal jeg først begynne med det så må jeg like alt for å forsikre meg om at ingen blir fornærmet.

Forøvrig kan det hende typen er litt som meg, at han ikke er interessert i å "leve ut" forholdet på Facebook, at han er litt mer privat.

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker sjelden noe på facebook, da skal det være vanvittig bra, får du en like av meg, så er det et stempel på at det var et bra innlegg.

Derimot siden du er fotograf, så har du sikkert endel bra bilder, da hadde du nok fått 1 og annen likes fra min side.

Personlig syntes jeg folk legger alt for mye i sosiale medier.

AnonymBruker
Skrevet

Kan han ha dame?

Eller ikke vil virke intressert?

Anonymkode: 5a96e...289

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, BethD skrev:

.

I ettertid har jeg jo funnet ut hvorfor,fordi han ikke ville andre damer skulle se han hadde dame og slutte å flørte med han over chatten! 

Det er det jeg tenker å...

• Liker 1
Gjest BethD
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jeg tenker å...

Jepp...:(

Skrevet (endret)

Eksen min likte ALLE bildene mine overalt fra ca et år før vi ble kjent, til vi hadde vært sammen i ca et år, så dabbet det av. Men han var manisk på å like bilder av andre jenter, spesielt hvis de viste mye rumpe/puppe osv. Jeg reagerte selvsagt på det, og jeg tror det er helt normalt egentlig. Plutselig var jeg ikke interessant mer, og det var jo en greie med det fant jeg ut av tilslutt, han ville jo ikke ha meg mer og dette var en av de mange måtene hans å vise det på.

Er han typen som er veldig opptatt av sosiale medier, ville jeg reagert. Er han en som ikke bryr seg så mye, hadde jeg ikke reagert. Det kommer helt an på settingen.

Endret av haze
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at det kanskje er litt fjortis å bli lei meg fordi daten ikke liker bilder jeg legger ut, men det er grunnen bak som plager meg. Jeg tror han er redd for at andre skal legge merke til at han liker alt jeg legger ut og skjønne at vi holder på. Hadde han vært fullstendig uinteressert i Facebook/Instagram så hadde jeg skjønt at jeg ikke fikk mye likes. Men han er myyye på de sidene og ser på alt mulig. Har lyst å spørre han, men føler det er en litt teit ting å ta opp. 

TS

Skjønner hva du mener, blir som når du ser daten eller venner hele dagen på facebook, også klarer de ikke skrive 3 ord, Gratulerer med dagen, eller jeg hadde en kamerat som ikke hadde postet når han hadde bursdag, men det var noen gratulerte og da gjorde jeg det samme, jeg synes det er litt merkelig å ta trykke liker på 6 av gratulasjonene av 10-

men den lille gruppen hans oppfører seg ganske likt, så jeg har lært meg å ikke ta personlig-da ser det blir også gjort til andre, men jeg merker jo at jeg tenker at de er vel ikke så intressert i bli kjent da.

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever samme greia. Fyren jeg holder på med liker absolutt ingenting av det jeg legger ut, selv ikke hvis jeg tagger ham i det. Vi har mange felles venner, og hsn liker naturlig nok alt de legger ut, slik man gjør med folk man kjenner godt og setter pris på. Jeg skjønner ikke poenget med å virkelig legge seg i selen for å absolutt ikke like noen ting.

Mye mulig det er smålig og "fjortis" å henge seg opp i det også, men det virker så rart!

Anonymkode: 9adfa...01f

"Man" gjør virkelig ikke det, altså. Mange har jo hundrevis eller tusenvis av venner, skal man sitte og klikke liker hele dagen lang? 

Anonymkode: 934cc...dbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...