GÃ¥ til innhold

Makrell i tomat faktisk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere 😂 

Har hstt endel problemer neden til for tiden..

Det startet med at i lang periode slet jeg med å bli våt. Var ørkentørke der nede.. men så gikk jeg på antibitoika for blærekatarr, og det hjalp veldig.

Noen uker senere begynner jeg å få veldig mye utflod, hvit, sausete utflod. Mer enn normalt. (Jeg trøkker ut da jeg tørker meg, og da er det alltids en liten "shot" med det som er inni meg 😂😂)

Det pleier ikke skje da alt er ok..

Jeg tenkte det var sopp infeksjon som forventet, og gikk en ganske halv aktig kur for det! 

Hadde mensen for to uker siden som normalt,

Men så én uke etter det igjen, begynte jeg å blø. Men det virket ikke som mensen, mer som blødninger som ville vært fra et sår. Og det var etter sex (etter anibitokia kuren er det ikke smertefult å ha sex lenger forresten, med å være våt)

Og jeg føler at jeg "væsker" ut av meg.. og det starter nå de siste dagene å lukte makrell i tomst faktisk😂 jeg vasker meg også febrilsk,men jeg "væsker" igjen rett etter uansett..

Er dette sopp eller noe anna?

Har også kjent jeg har matt en del mensensmrter, uten å ha mensen eller å blø.. i tiden mellom blødningene..

Har hatt to klamydia tester også, den var negative.

Jeg skal gå til lege, men alltid noen sene kvelder leser jeg litt på nett, og vil heller bare forkalte min situasjon! Hehe her på KG 😎

Anonymkode: 13691...1da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bakteriell vaginose? 

Anonymkode: b2fbd...937

Gjest Linaria
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bakteriell vaginose? 

Anonymkode: b2fbd...937

Var det jeg tenkte også. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det lukter er noe galt. Så ja, godt å lese at du skal til legen. Men først: Slutt å vaske deg nedentil! Du gjør det bare verre. Du tar bort de gode bakteriene og gir grobunn for de dårlige. Man skal ikke bruke såpe nedentil, bare skylle med vann.

Anonymkode: 61bbc...061

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som bakteriell vaginose. Kommer ofte av at man vasker seg for mye. 

Anonymkode: ca8d1...337

AnonymBruker
Skrevet

Glemt igjen tampong?

Anonymkode: a53ba...318

Skrevet
Den 7/13/2016 at 23.49, AnonymBruker skrev:

Hei dere 😂 

Har hstt endel problemer neden til for tiden..

Det startet med at i lang periode slet jeg med å bli våt. Var ørkentørke der nede.. men så gikk jeg på antibitoika for blærekatarr, og det hjalp veldig.

Noen uker senere begynner jeg å få veldig mye utflod, hvit, sausete utflod. Mer enn normalt. (Jeg trøkker ut da jeg tørker meg, og da er det alltids en liten "shot" med det som er inni meg 😂😂)

Det pleier ikke skje da alt er ok..

Jeg tenkte det var sopp infeksjon som forventet, og gikk en ganske halv aktig kur for det! 

Hadde mensen for to uker siden som normalt,

Men så én uke etter det igjen, begynte jeg å blø. Men det virket ikke som mensen, mer som blødninger som ville vært fra et sår. Og det var etter sex (etter anibitokia kuren er det ikke smertefult å ha sex lenger forresten, med å være våt)

Og jeg føler at jeg "væsker" ut av meg.. og det starter nå de siste dagene å lukte makrell i tomst faktisk😂 jeg vasker meg også febrilsk,men jeg "væsker" igjen rett etter uansett..

Er dette sopp eller noe anna?

Har også kjent jeg har matt en del mensensmrter, uten å ha mensen eller å blø.. i tiden mellom blødningene..

Har hatt to klamydia tester også, den var negative.

Jeg skal gå til lege, men alltid noen sene kvelder leser jeg litt på nett, og vil heller bare forkalte min situasjon! Hehe her på KG 😎

Anonymkode: 13691...1da

Der er problemet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...