AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Jeg har nå vært med to venner et noen måneder i utlandet (reise for gøy). Før jeg dro hadde jeg en "greie" med en mann (vi er begge i midten av 20-årene). Jeg er usikker på om det var ff eller dating. Hver gang vi var på samme fest, endte vi i samme seng. Samtidig har vi gjort et par date-ting. Men bare etter sex, altså noe mat etter sex, en tur, se en film, sånt. Vi har også sovet sammen uten sex, kun kos. Men usikker på om det betyr noe. Når jeg kommer hjem vil jeg gjerne ta kontakt med ham. Jeg er ikke forelsket, men tror jeg kan bli det. Han er et fantastisk menneske. Jeg vil ikke skremme ham bort, samtidig vil jeg ikke bare ha et ff-forhold. Hva skal jeg spørre om å gjøre? "Det hadde vært hyggelig å treffe deg", kan jo kanskje også høres ut som bare ff? Eller? Han er ikke kaffe-type. Man kan jo alltids spørre om å ta en øl, men det er kanskje også litt useriøst? Og litt kjedelig? Museum/piknik blir kanskje litt for seriøst igjen? Det blir veldig "date". Han virket interessert i meg før jeg dro, men jeg er ikke god på å lese signaler. Men som jeg forstår ham har han ikke hatt mye kontakt med kvinner, når det gjelder sex, men enda mer når det gjelder forhold. Jeg vil ikke skremme ham. Anonymkode: b9c88...9a5
FayFerner Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå vært med to venner et noen måneder i utlandet (reise for gøy). Før jeg dro hadde jeg en "greie" med en mann (vi er begge i midten av 20-årene). Jeg er usikker på om det var ff eller dating. Hver gang vi var på samme fest, endte vi i samme seng. Samtidig har vi gjort et par date-ting. Men bare etter sex, altså noe mat etter sex, en tur, se en film, sånt. Vi har også sovet sammen uten sex, kun kos. Men usikker på om det betyr noe. Når jeg kommer hjem vil jeg gjerne ta kontakt med ham. Jeg er ikke forelsket, men tror jeg kan bli det. Han er et fantastisk menneske. Jeg vil ikke skremme ham bort, samtidig vil jeg ikke bare ha et ff-forhold. Hva skal jeg spørre om å gjøre? "Det hadde vært hyggelig å treffe deg", kan jo kanskje også høres ut som bare ff? Eller? Han er ikke kaffe-type. Man kan jo alltids spørre om å ta en øl, men det er kanskje også litt useriøst? Og litt kjedelig? Museum/piknik blir kanskje litt for seriøst igjen? Det blir veldig "date". Han virket interessert i meg før jeg dro, men jeg er ikke god på å lese signaler. Men som jeg forstår ham har han ikke hatt mye kontakt med kvinner, når det gjelder sex, men enda mer når det gjelder forhold. Jeg vil ikke skremme ham. Anonymkode: b9c88...9a5 Av de tingene du nevner ville jeg valgt å spørre om å gå og ta en øl, at det hadde vært hyggelig, siden det er lenge siden sist. Litt uformelt og avslappet, siden han ikke er kaffetypen. Du virker jo ikke useriøs for det. Og hvis han takker ja så kan du jo heller slå på flørtertromma når dere er ute sammen, vise han at du liker ham, og så ta det derfra. Prøv å ikke tenk så mye på hva som blir feil og teit og for seriøst, for useriøst osv. Hvis han liker deg er han nok bare glad for at du gir lyd fra deg og vil møtes. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 1 time siden, FayFerner skrev: Av de tingene du nevner ville jeg valgt å spørre om å gå og ta en øl, at det hadde vært hyggelig, siden det er lenge siden sist. Litt uformelt og avslappet, siden han ikke er kaffetypen. Du virker jo ikke useriøs for det. Og hvis han takker ja så kan du jo heller slå på flørtertromma når dere er ute sammen, vise han at du liker ham, og så ta det derfra. Prøv å ikke tenk så mye på hva som blir feil og teit og for seriøst, for useriøst osv. Hvis han liker deg er han nok bare glad for at du gir lyd fra deg og vil møtes. Ja, god idé! Øl passer jo fra alt fra useriøst til seriøst. Og så får jeg se hvordan (og om) han tar det videre fra det. Anonymkode: b9c88...9a5
mjauritz Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Jeg tenker at det kanskje kan være best å ta det opp igjen slik som det var? Fortsette i samme kjøret. Tenker det fordi du sier du ikke er forelsket så du blir ikke såret og føler deg brukt om han ikke ønsker noe mer akkurat nå. Da er det jo bare å fortsette med turene, maten og kosen. Så er det bare å ta praten 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå