AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Jeg har så sterke følelser for han/henne! Jeg har mistet følelsene mine for han/henne! " Jeg har følelser for deg" Jeg forstår ikke hva følelser er.......eller å ha dem for noen. Anonymkode: 842d0...c8e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Da har du ikke hatt de. Jeg vet at jeg har følelser for fyren jeg dessverre ikke får fordi jeg tenker på han altfor ofte, prøver å oppnå kontakt altfor ofte, blir kjempenervøs når jeg vet jeg snart skal møte han - sommerfugler i magen, skjelver og grugleder meg. Søker øyekontakt når vi er i samme rom, smiler og ler mye rundt han - fordi jeg blir glad av å være med han. Generelt, merker det både på hva jeg tenker, og på kroppen. Anonymkode: 58483...7c5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Enig med personen over, at da har du ikke hatt det. Er litt sannhet i det han tyske fyren i HIMYM sier, følelser er ikke noe som utvikles over tid, men det skjer spontant. Man kan ikke styre det, og har du ikke opplevd det så har du heller ikke møtt den rette, eller den store kjærligheten. Anonymkode: 9ff4f...ec0 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med personen over, at da har du ikke hatt det. Er litt sannhet i det han tyske fyren i HIMYM sier, følelser er ikke noe som utvikles over tid, men det skjer spontant. Man kan ikke styre det, og har du ikke opplevd det så har du heller ikke møtt den rette, eller den store kjærligheten. Anonymkode: 9ff4f...ec0 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har du ikke hatt de. Jeg vet at jeg har følelser for fyren jeg dessverre ikke får fordi jeg tenker på han altfor ofte, prøver å oppnå kontakt altfor ofte, blir kjempenervøs når jeg vet jeg snart skal møte han - sommerfugler i magen, skjelver og grugleder meg. Søker øyekontakt når vi er i samme rom, smiler og ler mye rundt han - fordi jeg blir glad av å være med han. Generelt, merker det både på hva jeg tenker, og på kroppen. Anonymkode: 58483...7c5 Hva om han ble lam å måtte sitte i rullestol? hadde du følt det samme eller hadde det godt over? Jeg har vanskeligheter for å tro at følelser finnes, at det er noe vi VELGER å få for noen? Anonymkode: 842d0...c8e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #5 Skrevet 13. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om han ble lam å måtte sitte i rullestol? hadde du følt det samme eller hadde det godt over? Jeg har vanskeligheter for å tro at følelser finnes, at det er noe vi VELGER å få for noen? Anonymkode: 842d0...c8e Følelser er ikke noe man bare kan skru av og på, eller styre. De bare er der, når du først finner noen du får følelser for så vil ikke det forsvinne, men igjen så velger man heller ikke å få følelser fir noen. Aldri vært slik for meg at jeg har valgt å få følelser for noen, det bare skjer plutselig, helt utenfor de kontroll. Og da tror jeg ikke man klarer å skru det av fordi vedkommende sitter i rullestol, det hadde bare vært overfladisk. Selv om vedkommende hadde såret deg skikkelig så ville du ikke stoppet og elske dem dersom det var den rette. Mange må vente i årevis før de opplever at de får skikkelig følelser for noen, hvor man bare vet det er rett, andre opplever det tidlig. Så det trenger ikke å bety så mye at du ikke har følt noe enda, det er tross alt noe vi ikke i alle tilfeller kan styre. Alt jeg vet er at når du først opplever å føle noe for noen, så må du ikke miste dem. Anonymkode: 9ff4f...ec0 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #6 Skrevet 13. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om han ble lam å måtte sitte i rullestol? hadde du følt det samme eller hadde det godt over? Jeg har vanskeligheter for å tro at følelser finnes, at det er noe vi VELGER å få for noen? Anonymkode: 842d0...c8e Akkurat han ville jeg gått gjennom ild og vann for, og jeg aner ikke hvorfor. Ser jeg objektivt på det, behandler han meg ikke spesielt bra. Ligger med meg og dropper meg om hverandre. Men han er morsom, ambisiøs, karismatisk, positiv, kreativ og utadvendt. Han har veldig mange av de personlige kvalitetene jeg ser etter. Jeg kjente han også lenge før jeg falt for han, så tror ikke utseende spiller så stor rolle lenger. Anonymkode: 58483...7c5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #7 Skrevet 13. juli 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følelser er ikke noe man bare kan skru av og på, eller styre. De bare er der, når du først finner noen du får følelser for så vil ikke det forsvinne, men igjen så velger man heller ikke å få følelser fir noen. Aldri vært slik for meg at jeg har valgt å få følelser for noen, det bare skjer plutselig, helt utenfor de kontroll. Og da tror jeg ikke man klarer å skru det av fordi vedkommende sitter i rullestol, det hadde bare vært overfladisk. Selv om vedkommende hadde såret deg skikkelig så ville du ikke stoppet og elske dem dersom det var den rette. Mange må vente i årevis før de opplever at de får skikkelig følelser for noen, hvor man bare vet det er rett, andre opplever det tidlig. Så det trenger ikke å bety så mye at du ikke har følt noe enda, det er tross alt noe vi ikke i alle tilfeller kan styre. Alt jeg vet er at når du først opplever å føle noe for noen, så må du ikke miste dem. Anonymkode: 9ff4f...ec0 Jeg har vært betatt av en jente, men jeg tror det bare var forelsket i forelskelsen, synes hun var pen, søt, sjarmerende, god, fin, jeg drømte at vi var sammen å tenkte veldig mye på hun i 2 år, så gikk det over. Høres skummelt ut dette! Jeg må spise gulerot å trene psyken eg da. Anonymkode: 842d0...c8e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #8 Skrevet 13. juli 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat han ville jeg gått gjennom ild og vann for, og jeg aner ikke hvorfor. Ser jeg objektivt på det, behandler han meg ikke spesielt bra. Ligger med meg og dropper meg om hverandre. Men han er morsom, ambisiøs, karismatisk, positiv, kreativ og utadvendt. Han har veldig mange av de personlige kvalitetene jeg ser etter. Jeg kjente han også lenge før jeg falt for han, så tror ikke utseende spiller så stor rolle lenger. Anonymkode: 58483...7c5 Han høres ut som en klassisk player. Hvorfor vil du gjennom ild for noen? da hadde du død! uansett, hva har forandret seg ved han som gjør at du falt for ham nå enn før? var han ikke så ambisiøs, karismatisk osv? kom følelsene etter at han ble mer attraktiv? Anonymkode: 842d0...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #9 Skrevet 13. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han høres ut som en klassisk player. Hvorfor vil du gjennom ild for noen? da hadde du død! uansett, hva har forandret seg ved han som gjør at du falt for ham nå enn før? var han ikke så ambisiøs, karismatisk osv? kom følelsene etter at han ble mer attraktiv? Anonymkode: 842d0...c8e Han er nok det. Gjennom ild og vann er et uttrykk. Følelsene kom etterhvert som jeg ble bedre kjent med han. Han ser vel ikke så annerledes ut nå, enn han gjorde første gangen jeg møtte han. Anonymkode: 58483...7c5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #10 Skrevet 13. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva om han ble lam å måtte sitte i rullestol? hadde du følt det samme eller hadde det godt over? Jeg har vanskeligheter for å tro at følelser finnes, at det er noe vi VELGER å få for noen? Anonymkode: 842d0...c8e Jeg er litt enig med deg, betingelsesløse følelser finnes ikke! Anonymkode: 01e64...dab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå