Gå til innhold

Er jeg en dårlig person for å ha gjort dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et halvt år siden hadde jeg noe på med en jente. Kort fortalt ble det aldri noe serriøst. Hun hadde hatt følelser for meg, men mistet dem. Jeg hadde følelser for henne og klarte ikke komme meg videre. En dag traff jeg henne og snnaket med henne. Jeg kjente fortsatt at følelsene var der. Den dagen der kjente jeg at jeg begynte å bli lei disse følelsene og jeg visie at hun ikke følte det samme så jeg skrev en melding til henne på facebook. I meldingen skrev jeg at det var hyggelig å treffe på henne og at jeg syntes vi skulle møtes igjen en dag. Intensjonen var her å få et negativt svar for å knuse hjertet mitt og de følelsene jeg hadde for henne.

Jeg viste at jeg ikke kom til å få noe positivt svar. Som ventet gjorde jeg ikke det. Jeg fikk faktisk aldri moe svar. Jeg kom meg mye lettere over henne etter det. Silent treatment ser ut til å funke. Jeg vet stemningen mellom oss nå har endret seg. Jeg har ikke noe i mot henne. Er ikke interessert i henne lengre på samme måte. Jeg føler at jeg ikke har gjort noe galt. Men det virker på henne som om jeg er verdens største drittsekk. 

Anonymkode: 64b98...29c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager mener du at du er drittsekk fordi hun avviste deg? 

Du er da ikke det. Bra du er kommet over henne. Syns det var litt kjipt av henne å ikke svare deg i det hele tatt. Hun kunne hatt respekt nok til å avvise deg i det minste.

Anonymkode: 38d65...5bb

AnonymBruker
Skrevet

Du har nok en ganske overdreven respekt for damer...

Anonymkode: e09b3...338

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ingen ting galt med deg. Du ble knust. Du er ikke drittsekk da. Det beviser jo bare at du kan føle for noen og det er en fin egenskap. Finn en som liker deg tilbake du :) 

Anonymkode: e9133...413

• Liker 1
Skrevet

All good bro! Håper du kommer deg videre!:)

Skrevet

Hva er det du mener, om du har gjort noe galt? Selvfølgelig ikke. Du bør skaffe deg bedre selvtillit. Ingen som gjorde noe galt her, i verste fall hun, som ikke turte å gi deg ett skriftlig avslag.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et halvt år siden hadde jeg noe på med en jente. Kort fortalt ble det aldri noe serriøst. Hun hadde hatt følelser for meg, men mistet dem. Jeg hadde følelser for henne og klarte ikke komme meg videre. En dag traff jeg henne og snnaket med henne. Jeg kjente fortsatt at følelsene var der. Den dagen der kjente jeg at jeg begynte å bli lei disse følelsene og jeg visie at hun ikke følte det samme så jeg skrev en melding til henne på facebook. I meldingen skrev jeg at det var hyggelig å treffe på henne og at jeg syntes vi skulle møtes igjen en dag. Intensjonen var her å få et negativt svar for å knuse hjertet mitt og de følelsene jeg hadde for henne.

Jeg viste at jeg ikke kom til å få noe positivt svar. Som ventet gjorde jeg ikke det. Jeg fikk faktisk aldri moe svar. Jeg kom meg mye lettere over henne etter det. Silent treatment ser ut til å funke. Jeg vet stemningen mellom oss nå har endret seg. Jeg har ikke noe i mot henne. Er ikke interessert i henne lengre på samme måte. Jeg føler at jeg ikke har gjort noe galt. Men det virker på henne som om jeg er verdens største drittsekk. 

Nei, silent treatment hjelper ikke. Nei, du er ingen drittsekk. Du har alvorlig dårlig selvfølelse, og bør jobbe med den. Oppsøk en coach eller en terapeut og få noen råd for hvordan du skal oppføre deg blant andre, hva du kan gjøre og hva du ikke bør gjøre, hva du kan forvente og hva du ikke kan forvente. Du må få input fra noen som er mer stødige enn kvinneguiden på dette.

Du høres ut som en god gutt, du fortjener kjærlighet. Og de du elsker fortjener at du tar deg en tur i terapi slik at de merker følelsene dine på en god måte og ikke som en slags forstyrrelse (slik jeg ser for meg at hun her gjør siden hun mistet følelsene for deg og ikke svarer deg lengre). Det er ikke sikkert du får denne jenta tibake, men du kan finne andre og da bør du være klar for dem :)

Anonymkode: 6dbf0...dde

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager mener du at du er drittsekk fordi hun avviste deg? 

Du er da ikke det. Bra du er kommet over henne. Syns det var litt kjipt av henne å ikke svare deg i det hele tatt. Hun kunne hatt respekt nok til å avvise deg i det minste.

Anonymkode: 38d65...5bb

TS her. Hun ble veldig overfor meg etter dette og har hørt rykter om at hun likte svært dårlig dette som skjedde.

Du har nok en ganske overdreven respekt for damer...

Anonymkode: e09b3...338

Belyse gjerne hva du mener med det.

Absolutt ingen ting galt med deg. Du ble knust. Du er ikke drittsekk da. Det beviser jo bare at du kan føle for noen og det er en fin egenskap. Finn en som liker deg tilbake du :) 

Anonymkode: e9133...413

Ja det tok en god stund for meg å komme meg videre. Jeg lagde denne tråden for å høre om noen klarte at å se om jeg gjorde noe feil ut fra en annen vinkel enn min egen. Siden jeg vet at en hendelse/sak har to eller flere sider klarer jeg bare å se min egen. Altså at jeg ikke har gjort noe galt og at dette var helt nødvendig for meg. Livet er for kort til å kaste bort mye tid på folk som ikke liker meg for den jeg er.

6 timer siden, kikkana skrev:

Hva er det du mener, om du har gjort noe galt? Selvfølgelig ikke. Du bør skaffe deg bedre selvtillit. Ingen som gjorde noe galt her, i verste fall hun, som ikke turte å gi deg ett skriftlig avslag.

Les ovenfor. kanskje jeg trenger bedre selvtillitt overfor de jentene som jeg blir betatt av. Uansett om hun ikke turte å svare meg har jeg kommet over henne. En annen grunn til at jeg lagde tråden er at selv om jeg har kommet over henne, virker som at også vennene hennes som jeg kjenner mener jeg gjorde noe galt her.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, silent treatment hjelper ikke. Nei, du er ingen drittsekk. Du har alvorlig dårlig selvfølelse, og bør jobbe med den. Oppsøk en coach eller en terapeut og få noen råd for hvordan du skal oppføre deg blant andre, hva du kan gjøre og hva du ikke bør gjøre, hva du kan forvente og hva du ikke kan forvente. Du må få input fra noen som er mer stødige enn kvinneguiden på dette.

Du høres ut som en god gutt, du fortjener kjærlighet. Og de du elsker fortjener at du tar deg en tur i terapi slik at de merker følelsene dine på en god måte og ikke som en slags forstyrrelse (slik jeg ser for meg at hun her gjør siden hun mistet følelsene for deg og ikke svarer deg lengre). Det er ikke sikkert du får denne jenta tibake, men du kan finne andre og da bør du være klar for dem :)

Silent treatment har hjulpet meg å komme meg videre. Jeg anså det som et avslag og nå er jeg ikke interessert i henne mer. Dermed kan jeg fokusere på andre jenter. Tviler for at jeg kommer til å gå til noen terapeut eller coach. Jeg har nok venner å få input av. De klarer heller ikke å se at jeg har gjort noe galt her Jeg liker heller prøving og feiling. Jeg vil heller ikke ha henne tilbake. Hun har nå gått inn i rekken av jenter jeg har vært betatt av. Av erfaring blir jeg aldri interessert i samme jente to ganger.

Gjest Minesveiper
Skrevet

Hvorfor føler du at hun tenker at du er en drittsekk?

Hun var bare ikke interessert i å være med deg igjen. 

Gjest BethD
Skrevet

HVA?? Du føler deg som en drittsekk etter at HUN ikke engang kunne svare deg på meldingen der DU sier hyggelige ting til henne??

NEI! Dette her er feil!! Du er ikke en drittsekk,det er det HUN som er!!

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Hun ble veldig overfor meg etter dette og har hørt rykter om at hun likte svært dårlig dette som skjedde.

Belyse gjerne hva du mener med

Ts her. Her skulle dey stått at hun ble veldig kald overfor meg etter denne hendelsen.

15 minutter siden, Minesveiper skrev:

Hvorfor føler du at hun tenker at du er en drittsekk?

Hun var bare ikke interessert i å være med deg igjen. 

Burde kanskje ha skrevet at etter denne hendelsen overhørte jeg også noen rykter om det. Fair enough at hun ikke var interessert.

13 minutter siden, BethD skrev:

HVA?? Du føler deg som en drittsekk etter at HUN ikke engang kunne svare deg på meldingen der DU sier hyggelige ting til henne??

NEI! Dette her er feil!! Du er ikke en drittsekk,det er det HUN som er!!

Det kan så være. Jeg har aldri sagt noe uhyggelig til henne. Uansett det eneste jeg følte etter dette nederlaget var dkuffelse. Men jeg er kommet meg videre, selv om tankene om meg som person hos bekjente av meg og henne henger igjen.

Gjest Svampe
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andre lurer drøssevis av jenter til sengs og ignorerer de etterpå, mens du .... har igrunn ikke gjort noe som helst her.

Jeg tror du kan legge deg med god samvittighet i kveld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...