AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Jeg slanker eng bare på puppene rumpefettet er og blir! Har spist mye mindre de siste dagene, tåle å være litt sulten og, slik at magen etter hvert blir mindre. Måler cm rundt runpa/hofta hver fag, men er de samme cm hver gang!!!:( må jeg gå uten mat hele tiden eller for at keoppen skal gå løs på dette jævla lageret? Kunne i det minste lagra det på puppene.... Anonymkode: 82ef4...7b3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #3 Skrevet 14. juli 2016 Det er genetisk betinget hvor fettet forsvinner først når du slanker deg. For kvinner er rompe og hofter generelt siste plassen fettet forsvinner. Anonymkode: 56c9a...244
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 Det er litt sånn at det slipper litt her og der først, men punktforbrenning er bare en myte. Du kan altså ikke miste puppene helt uten at rumpa har mistet fett også. Mitt tips er å trene rumpa samtidig som du slanker deg. Å bygge muskler har en oppstrammende effekt. Ikke bare forbrenner du mer fett, men du bygger muskler under som gjør at rumpa blir strammere og rundere. Anonymkode: f23f9...db1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #5 Skrevet 14. juli 2016 Du må forresten belage deg på at det tar tid. Det er vanskelig å måle rundt rumpa og se hvorvidt du har mistet fett. Du bør bruke fettklype. Når man bruker målebånd har du ingen oversikt over om du 1) har mistet fett 2) mistet muskler eller 3) mistet vann. Så hvis du går ned -1 cm kan den plutselig være tilbake noen uker senere pga det egentlig var vann. Om du skjønner meg. Vær også 100% konsekvent når du måler deg. Det må være nøyaktig samme punkt hver gang. Gjerne på det aller tykkeste. I tillegg anbefaler jeg å måle én dag i uka. Feks søndag. Det anbefales også å måle seg om morgenen. Anonymkode: f23f9...db1
Wiggins Skrevet 16. juli 2016 #6 Skrevet 16. juli 2016 Fettet på rumpa og hoftene er kvinnekroppen ammelager, derfor mister du ikke så mye fett der. De fleste kvinner vil miste mer vekt på overkroppen (bla a puppene), sånn er det bare. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #7 Skrevet 16. juli 2016 5 timer siden, Wiggins skrev: Fettet på rumpa og hoftene er kvinnekroppen ammelager, derfor mister du ikke så mye fett der. De fleste kvinner vil miste mer vekt på overkroppen (bla a puppene), sånn er det bare. Huff ja,. Naturen klarer ikke å skape oss fine. Vi skal være så rare som mulig liksom.. Anonymkode: 82ef4...7b3
Hot mess Skrevet 16. juli 2016 #8 Skrevet 16. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff ja,. Naturen klarer ikke å skape oss fine. Vi skal være så rare som mulig liksom.. Anonymkode: 82ef4...7b3 Ja, at ikke naturen tok hensyn til hva kroppsidealet i 2016 ville være da vi ble skapt, og evolusjonen ikke har sørget for at vi først og fremst utviklet en fasong som ville gjøre seg best i dag. Makan! 2
Gjest Coolaid Skrevet 16. juli 2016 #9 Skrevet 16. juli 2016 1 minutt siden, Hot mess skrev: Ja, at ikke naturen tok hensyn til hva kroppsidealet i 2016 ville være da vi ble skapt, og evolusjonen ikke har sørget for at vi først og fremst utviklet en fasong som ville gjøre seg best i dag. Makan!
mjauritz Skrevet 16. juli 2016 #10 Skrevet 16. juli 2016 Trodde alle ville ha litt stor rompe, jeg da Hvis du er flink å trene rompa så vil den bli strammere og finere. Jeg hadde helt flat og lang rompe, men tok ikke mye squats og rompeløft før jeg så tydelige resultater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå