aline Skrevet 8. november 2004 #1 Skrevet 8. november 2004 hva søren innebærer det???? ... veldig utsikker på hva antrekk tex-mex kan være, hva er kulturen bak tex-mex? hvordan kler "tex-mex-ere" seg? :klø:
Nella Skrevet 8. november 2004 #2 Skrevet 8. november 2004 Tex-mex mat er jo mexikansk mat. Så med en poncho i masse farger og sombrero så kommer du jo langt
Ingeborg Skrevet 8. november 2004 #3 Skrevet 8. november 2004 Her er jeg på hjemmebane, jeg som har bodd i Texas. Med enkle hjelpemidler: Trange jeans, spisse boots (type cowboy), skjorte eller bluse (bomull eller dongeri). Dinglete øredobber for jentene (kombinasjonen sølv/turkis er særpreget), lisseslips for gutta. Store beltespenner for begge kjønn. Og gjerne en hatt... Da er du på Tex-delen av Tex-Mex. For å være mer "Mex" kan du gå for hvit rysjebluse, skjørt med tusen underskjørt og dramatiske, røde lepper...
aline Skrevet 8. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2004 regner med at mange kommer i olabukse og den cowboystilen, har litt mer lyst på en litt mer sånn seniorita-stil jeg... går langt, sort skjørt med store roser og god vidde nedover? litt mer sånn salsa-stil? kan det funke? kanskje med ett grovstrikket, stort sjal til?
Laban Skrevet 8. november 2004 #5 Skrevet 8. november 2004 Tror jeg fungerer helt glimrende! Husk stramt hår, gjerne med en blomst i..?
aline Skrevet 8. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2004 takker, det skal gjøres!! stramt hår, med blomst og knute i nakken... (så godt det går med mitt ikke lange hår...) takker og bukker.
Jens Skrevet 8. november 2004 #7 Skrevet 8. november 2004 Og stoore ringe i ørene, og rød leppestift!
aline Skrevet 8. november 2004 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2004 bruker ikke øredobber jeg, men kanskje skikkelige perlehalsbånd kan dekke opp for manglende ørepynt?
Ingeborg Skrevet 8. november 2004 #9 Skrevet 8. november 2004 Perlesmykker vil nok funke - kanskje litt kraftige, store perler i en farge som matcher blomstene på skjørtet? Og gjerne et sjal med frynser på!
Gjest Lompa Skrevet 8. november 2004 #10 Skrevet 8. november 2004 takker, det skal gjøres!! stramt hår, med blomst og knute i nakken... (så godt det går med mitt ikke lange hår...) takker og bukker. Kjøp en løs hestehale på H&M, de festes i nær sagt så kort hår som helst med et par spenner, så tvinner du denen til en knute. Da vil det se ut som du egentlig har kjempelangt hår.
aline Skrevet 8. november 2004 Forfatter #11 Skrevet 8. november 2004 har sjal med frynser, skal titte på HM etter hestehale og stooore perlekjeder.
Gjest Pepper Skrevet 9. november 2004 #14 Skrevet 9. november 2004 Høres ut som en artig fest du skal på! Sånn vil jeg også!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå