Gå til innhold

Til Oslo folk

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Jeg skal ut på byen sammen med noen venner. MEN, det store spørsmålet er; hvor kan jeg finne en stilig, lekker og herlig bar evt, nattklubb. Er det noen av dere som vet om et nytt og bra sted. Er så innmari lei av å måtte prøve ørten steder på en kveld, dessuten varer jo kvelden ganske "kort".

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 30. Og da vil jeg ikke på en fjortisplass med mange dritingse 22- åringer. Skjønner :blunke: :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke alle trettiåringer å dra på smuget da?

Eller frascati?

Åssen mann er du på utkikk etter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Frascatti, der går muttern og fattern :hoho::hoho:

smuget er bannlyst.,

Og mann det har jeg............ :wink:......men jeg liker de søte, tøffe, barske, intelligente, snille, smarte etc. Det er da lov å flørte. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

budda bar er visst populært, den er forholdsvis ny og ganske heftig.... undertegnete spiste sushi der engang.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, var på Budda for 14 dager siden. Tragisk, de slipper jo inn hvem som helst der..................... :briller: Nope, men takk for tipset. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det er jo et halv år siden jeg var der... og dere kom jo inn med resten av bølingen...

hvor skal vi se da... Lotus kanskje...fancy nattklubb mange fine damer... noe mafiafolk...

Endel rikinger...

Waco

ble påspandert av en homo der engang... faen han var rik....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger ved krysset munkedalsveien og er det haaken den 7 gate? Faen er ikke helt sikker, vel uansett så ligger den like ved konserthuset...

Gå pent kledd, se verdensvante ut... ikke alle slipper inn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kanskje jeg skal prøve det. Kan det være det samme som Cosmpolitan, tro? Ligger også ved Konserthuset. Der var det ok. Litt stivt, men det stunter vi i.

Jada det skal bli dollekveld i kveld. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30. Og da vil jeg ikke på en fjortisplass med mange dritingse 22- åringer. Skjønner  :blunke:  :kul:

En dritings 30`åring er ikke så mye mer delikat enn en dritings 22`åring Care ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...