Gå til innhold

Erfaringer med Spraytanhuset? Har lyst til å prøve!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal til Spania om to uker og har lyst til å prøve spraytan før jeg reiser fordi jeg bruker så lang tid på å bli brun. Har prøvd selvbruning, men det er vanskelig å få jevnt og over hele kroppen.

På nettet ser det ut til at Spraytanhuset i Oslo får bra tilbakemeldinger. Er det noen her som har prøvd det? Jeg har lys hud, så vil gjerne ha en av fargene som er litt naturlige og ikke for mørke. Kan jeg forvente at fargen sitter på hele turen min (en uke)? Og går fargen gradvis av eller blir det veldig stygt og skjoldete?😊 Håper noen kan svare!

Anonymkode: 2cbba...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tok det og kommer ikke til å gjøre det igjen. Det er veldig dyrt for det første, også går fargen så fort ut.  Det er mange selvbruninger som varer lenge og som ikke blir skjoldete. Man må bare øve litt.

Anonymkode: 3f088...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok det og kommer ikke til å gjøre det igjen. Det er veldig dyrt for det første, også går fargen så fort ut.  Det er mange selvbruninger som varer lenge og som ikke blir skjoldete. Man må bare øve litt.

Anonymkode: 3f088...a3d

Takk for svar! Hvor fort forsvant fargen? Har du noen selvbruningskremer å anbefale?😊

Anonymkode: 2cbba...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...