Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #1 Skrevet 8. november 2004 Jeg var ute i "bushen" i helgen for å finne kongler. Men de jeg fant var rottne og ødelagte.. Er det noen som vet om og evt. hvor man får kjøpt kongler i Oslo området? Jeg skal lage div. julepynt med ungene og kongler er vist nødvendig i følge enkelte små :-)
Gjest Tex Skrevet 8. november 2004 #2 Skrevet 8. november 2004 Hobbybutikker som fex Pandoro har kongler.
maiia Skrevet 8. november 2004 #3 Skrevet 8. november 2004 De har det også på Plantasjen og div. hagesentre.
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #4 Skrevet 8. november 2004 var en tur innom Panduro i dag.. Gjett om jeg fikk problemer. Min kjære måtte hele tiden minne meg på at det jeg la i kurven faktisk kostet penger. Så tilslutt måtte jeg finne ut hva jeg virkelig trengte av det jeg hadde rasket med meg... Men 635 kr. klarte jeg alikavel og bruke
*tine* Skrevet 8. november 2004 #5 Skrevet 8. november 2004 Ja, det blir fort penger på slike butikker! Mye fristende
Gjest Tex Skrevet 8. november 2004 #6 Skrevet 8. november 2004 var en tur innom Panduro i dag.. Gjett om jeg fikk problemer. Min kjære måtte hele tiden minne meg på at det jeg la i kurven faktisk kostet penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå