AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Bestilte en pakke for en stund siden fra utlandet(USA), og nå tracket jeg den og da sto det at den har vært på posthuset siden 6.juli i Norge og jeg lurer på hvorfor jeg ikke får den?? Er det noe som er galt? Leste også på posthuset hjemmesider at man får melding om det er noe galt etter 7 dager, men det har jeg ikke fått? Hva skjer?? Anonymkode: 3ddbf...592
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Fortolling og ferieavvikling? Anonymkode: 2152a...f6e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Er så redd for at pakken blir sendt tilbake, siden det står den blir det etter 14 dager!! Er noe sted jeg kan ringe?? Ganske ung hahha så jeg kan ikke så mye om dette .. Anonymkode: 3ddbf...592
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortolling og ferieavvikling? Anonymkode: 2152a...f6e Er så redd for at pakken blir sendt tilbake, siden det står den blir det etter 14 dager!! Er noe sted jeg kan ringe?? Ganske ung hahha så jeg kan ikke så mye om dette .. Anonymkode: 3ddbf...592
Citpensacola Skrevet 13. juli 2016 #5 Skrevet 13. juli 2016 Ble den sendt med USPS? Isåfall kan du taste inn sporingsnummeret på posten.no og få detaljert sporing av pakkens bevegelser i Norge. Om den er ankommet postkontoret kan du jo bare dra å hente den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå