Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knuste iPhonen min for noen dager siden, og nå fungerer ikke skjermen i det hele tatt. Har bestilt ny tlf, men nå er det slik at jeg har en alarm som jeg ikke får slått av, da skjermen ikke reagerer på touch. Får bare trykket på tastelåsknappen, og da går alarmen over på slumring. Når går alarmen ca en gang hvert 10. minutt. Jeg får heller ikke slått av tlf. Prøvde å ta ut simkort, men alarmen fungerer jo likevel.. Har 57% batteri, så batteritiden går heller ikke ut med det første, siden jeg ikke får brukt den..  Noen som vet hva jeg kan gjøre? Slitsomt når jeg er på jobb osv. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare la den ligge et sted hvor den ikke forstyrrer vel? Siden du ikke får brukt den pga av at skjermen er knust, trenger du den da? Ville bare latt den ligge og gå ut på batteriet, da blir det stille til slutt :) 

Skrevet

Evt prøve å ta en "hard reset" med å holde inne avknapp og hjemknapp inne til mobilen slår seg av, og starter på nytt igjen. Da kan du miste ting som ikke er lagret, men jeg hadde prøvd for å se om skjermen våknet til live igjen.

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet

Hater de nye tlf man ikke kan ta ut batteriet på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...