Gå til innhold

Pinterest

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Pinterest er noe jeg tror jeg har gått glipp av. Havner ofte der når jeg søker på matoppskrifter, strikkeoppskrifter ol. så tenkte det kunne være greit med en profil der. Men hvordan funker det? Og hva er det det egentlig brukes til? Noen som vil forklare? 

Anonymkode: 5ce70...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg bruker det i stedet for bokmerker. Inspirasjonsbilder, reisemål, mote, sminke, oppskrifter. Jeg lagrer det til respektive Pinterest-board, som er langt lettere.

En guide til selve nettstedet finner du der. 

Anonymkode: 23185...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får "bruksanvisning" når du lager bruker! 

Pinterest er og blir genialt! Du lager deg mapper med ting du synes er interessant, f.eks matoppskrifter, hage, hobby osv. (Du får mest ut av det hvis du lagrer og søker på engelsk, men flere og flere bruker norsk ser jeg). Si du f.eks vil søke på frisyrer for kort hår, da får du opp det andre har lagret. Du kan derfra gå inn i andres mapper og evt følge dem. Når du lager bruker legges en hurtigtast på verktøylinjen som gjør det lett å lagre bilder- med link i én av mappene dine. Bort med de gamle bokmerkene på PCen som du bare har tilgang til på din egen pc, pinterest-mappene dine er tilgjengelig overalt! 

PS: du kan nå lage private mapper også ;)

Lykke til, og kos deg! Tidenes beste tidsfordriv :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...