AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 10 åringen har bursdag midt på sommeren og jeg har derfor feiret dette før skole slutt siden både han og kamerater er bortreist. Denne gangen fikk jeg kommentaren.. man feirer da ikke bursdag på FORHÅND? Er dette en greie jeg ikke har skjønt? Anonymkode: 4ee20...438
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Samme det vel om man feirer den før eller etter? Anonymkode: d06dd...e37
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Hvorfor skulle man ikke det? I tilfelle man ikke overlever til den faktiske bursdagen liksom? Anonymkode: 8eb5d...39f 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Den er helt grei og for meg veldig normalt. Bursdagselskaper med sine venner/klassevenner er jo mest gøy! Man skal le masse og kose seg! Syns du er en god mor som sørger for at han får feiret bursdagen med sine venner, som du sier siden det er stor sjanse for at kompisene hans er bortreist i sommer. Syns du kan forsette med dette de neste åra slik at ungen din får en fin feiring med venner. Så kan du sikkert ha en liten feiring med familien på datoen han har bursdag Anonymkode: 58d32...7b4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #5 Skrevet 13. juli 2016 Selvsagt kan man feire det på forhånd! Barnet mitt har bursdag i høstferieuka, og vi kommer nok til å ha barnebursdagen den helga som kommer før siste uka mot den ferien. Dumt om gjester uteblir fordi de skal reise bort. Anonymkode: 4292f...40f
*Mocca* Skrevet 13. juli 2016 #6 Skrevet 13. juli 2016 Feirer alltid helgen etter, mine har utenom ferier så da ser jeg ingen grunn til å feire på forhånd. Skjønner at man velger å ta det før ferien når barnet har bursdag mist i sommerferien. Men man kan like godt ha det rett etter skolestart og, hvertfall når det er samme gjengen hvert år. Når det er andre korte ferier kan man fint feire det rett etter og..... 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #7 Skrevet 13. juli 2016 Før ferien var det 3 stk i klassen til gutten vår som feiret sommerbursdagen sin - på forhånd. Helt normalt det Merkelig å reagere på det :D Anonymkode: 103c5...62a
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #8 Skrevet 13. juli 2016 Hvis mange har bursdag i sommerferien blir det veldig travelt i august dersom alle skal feire på etterskudd og ingen på forskudd. Helt greit å feire på forhånd synes jeg. Anonymkode: a0d39...899
TheGirlWhoWaited Skrevet 13. juli 2016 #9 Skrevet 13. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 10 åringen har bursdag midt på sommeren og jeg har derfor feiret dette før skole slutt siden både han og kamerater er bortreist. Denne gangen fikk jeg kommentaren.. man feirer da ikke bursdag på FORHÅND? Er dette en greie jeg ikke har skjønt? Anonymkode: 4ee20...438 Utrolig hva folk skal legge seg oppi da! Selvfølgelig kan man feire bursdag på forhånd :-)
Rosa Sitron Skrevet 13. juli 2016 #10 Skrevet 13. juli 2016 Jeg feirer ofte bursdag helgen før. Aldri fått kommentar på det.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #11 Skrevet 14. juli 2016 Det er så mye forskjellige folk, og noen av de "reagerer" med en gang folk ikke gjør det likt som en selv. F.eks. synes noen det er rart å feire bursdag på forhånd, noen synes det er uhørt å feire bursdag på etterskudd. Noen synes det er utenkelig å feire på en annen dag enn bursdagen overhodet. Andre synes det er merkelig med 2-3 selskaper, noen synes det er kjipt med bare ett selskap, mens noen ikke feirer bursdag i det hele tatt. Noen av disse kommer altså med slike kommentarer når andre gjør det ulikt; "Hva???!? Gjør du det virkelig slik!?!?". Men det er altså helt normalt. Og du kommer til å havne i flere slike situasjoner i livet ditt Mange som er uenig, og fremstiller sin metode som eneste riktige. Bare å overse. "Ja, slik gjør vi det". Anonymkode: 103c5...62a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #12 Skrevet 14. juli 2016 Alle her gjør det på forhånd, bare vi som tar barneselskapet i august, samme uke som skolestart da fritidsaktiviteter og de andre bursdagene ikke er i gang ennå. De siste ti ukene FØR ferien er stappfulle av bursdager og avslutninger. Veldig vanlig. Anonymkode: 40270...664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå