Johansene Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 I løpet av de siste dagene har jeg fått en haug med smertefulle hvite flekker på tannkjøttet og ellers svært hovent og vondt tannkjøtt. Har nettopp fullført en anitbiotikakur, så mistenkte i utgangspunktet sopp, men synes ikke mine blemmer minner noe om andre bilder jeg har sett av munnsopp. Flekkene er mulig å "dytte vekk" ved hjelp av fingeren, men kommer tilbake bare noen timer etterpå. Legger ved bilde her, til tross for at flekkene er litt vanskelige å se. Noen som vet hva dette kan være og om jeg eventuelt burde dra til tannlegen? Det er så himla dyrt, så håper at dette er noe helt ufarlig som kommer til å gå over av seg selv. Vil legge til at jeg har brukt corsodyl i et par dager uten bedring. Det hele har egentlig bare blitt verre, men det trenger ikke å ha noen sammenheng. munnsår
Ulven Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Prøv å google munnskold/after og se om dette kan passe på det du har.
Gjest SuperSonic Skrevet 13. juli 2016 #5 Skrevet 13. juli 2016 Ser ut som after ja. Kan komme av stress og mange andre småting. Det er sinnsykt vondt, men går bort uten hjelp. Hadde en nettopp selv som var vond i flere dager og jeg slet med å tygge mat
Chizue Skrevet 13. juli 2016 #7 Skrevet 13. juli 2016 Skulle til å skrive after som resten, men... Om det er det som er hvitt langs hele tannkjøttet, så holder jeg en finger på trøske/annen munnsopp. Da after gjerne bare er en-to hvite flekker, er hovent, før det blir ett hvitt sår, gjerne med rød kant rundt såret... Så forsvinner det etter en til to ukerstid.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #8 Skrevet 15. januar 2020 Det går over av seg selv. Anonymkode: 60dac...c8f
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #9 Skrevet 15. januar 2020 After- ta på Corsodyl Anonymkode: fd39b...a14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå