Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2004 #1 Skrevet 8. november 2004 Jeg har fått helt dilla, og har lyst å samle på alle (iallfall de gøye, ikke de kjempegamle, og heller ikke de nye og animerte) men de har jo ikke den lille havfruen noe sted, og heller ikke 101 dalmantinere! Jeg har ikke lyst på noen oppfølger, bare de gamle og gøye! Og vil ikke bestille fra internett heller, av dårlige erfaringer. Og hvorfor i alle dager er aladdin så dyr? BAH!
Superlammet Skrevet 8. november 2004 #2 Skrevet 8. november 2004 Jeg har fått helt dilla, og har lyst å samle på alle (iallfall de gøye, ikke de kjempegamle, og heller ikke de nye og animerte) men de har jo ikke den lille havfruen noe sted, og heller ikke 101 dalmantinere! Jeg har ikke lyst på noen oppfølger, bare de gamle og gøye! Og vil ikke bestille fra internett heller, av dårlige erfaringer. Og hvorfor i alle dager er aladdin så dyr? BAH! Aladdin er ikke dyr! gav 159,- for den på Platekompaniet! =) Har du prøvd www.play.com ? De kan jeg av hele mitt hjerte anbefale. Har ALDRI hatt noe som helst problemer med dem! De er rimlig store og proffe og har veldig mye dvd! Det er en britisk side, men de er raske med levering og det koster deg kun det DVD'en koster. Null kroner for frakt med andre ord. Bestiller du for mer enn 200,- er loven i Norge slik at det skal fortolles. På play.com har de den policyen at bestiller du flere varer, om det så er to eller ti, sender dem varene en og en så prisen ikke kommer over 200,-. Med mindre du bestiller varer som koster mer enn 200,- i utgangspunktet da =) Men jeg anbefaler deg å teste ut play.com iallefall!
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #3 Skrevet 8. november 2004 Jeg har fått helt dilla, og har lyst å samle på alle (iallfall de gøye, ikke de kjempegamle, og heller ikke de nye og animerte) men de har jo ikke den lille havfruen noe sted, og heller ikke 101 dalmantinere! Jeg har ikke lyst på noen oppfølger, bare de gamle og gøye! Og vil ikke bestille fra internett heller, av dårlige erfaringer. Og hvorfor i alle dager er aladdin så dyr? BAH! Jeg liker alle de gamle filmene + kortfilmer som er sånn ca laget før 1955. Da kunne de lage tegnefilm med hendene. Jeg er ikke veldig begeistret nye dataanimerte "tegne"-filmer. De blir for glatte. Disney fører en ganske steng utgivelsespolitikk når det gjelder deres arvesølv. En utgave er bare tilgenglig i et gitt tidsrum (6-9 mnd). Etter det blir den trukket tilbake og vil ikke bli gitt ut på ny før mange år senere. Du bør søke litt i nettbutikker Jeg betalte dyrt for Snøhvit. Jeg tror Bambi er den neste av de gamle filmene som vil bli gitt ut på DVD. Den kommer neste år (mars tror jeg). Her er en oversikt. Merk at region 2 utgivelser ikke alltid er samtidig med region 1 (nord-amerika). "Buy" linkene på siden under peker på region 1 utgaver som normalt ikke virker på en norsk DVD-spiller. http://www.ultimatedisney.com/ultimateclassics.htm
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2004 #4 Skrevet 8. november 2004 150 kr? Det var kanskje ikke spesialutgaven da, eller var det det? Huhu jeg vil se Jafar, han er tøffen selv!
Arwen Skrevet 8. november 2004 #5 Skrevet 8. november 2004 Jeg kaster meg over når det er spesialtilbud på disneyfilmene. Fikk Løvenes konge til 150 her om dagen og har kjøpt sverdet i stenen til samme prisen for en tid tilbake. Elsker Disney og skal ha alle filmene etterhvert. Men bare de klassiske da - toerne ++ er jo ikke like bra.
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2004 #6 Skrevet 8. november 2004 Jeg vet, jeg skulle ønske de ville holde seg til originalene Skjønnheten og udyret kom jeg også på jeg har lyst på på dvd, jeg har den kun på vhs - på dansk! Kjøpte den på en tur-retur da jeg var liten hehe... skjønner jo nesteni kkeno av det de sier jo!
Arwen Skrevet 8. november 2004 #7 Skrevet 8. november 2004 huff da. Dansk er sinnsykt vanskelig. Jeg har snehvit på VHS, men den er nesten utslitt så skal ha den på DVD også. Synes det er en av de vakreste av alle Disneyfilmer.
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #8 Skrevet 8. november 2004 Har nesten alle Disney klassikerene på VHS, og holder nå på og bytte de ut. Har du sjekket bokhandlerene de har endel på DVD, til ny Disney pris..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå