Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring i forhold til produktene til Maria åkerberg og forever living? Hva ville du valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare erfaring med Forever Living og syntes det er overprisede produkter som ikke holder hva de lover. I tillegg er de som selger det ofte himla irriterende mennesker som ikke tar nei for et nei. Hadde testet ut Maria Åkeberg frem for å bruke penger på FL. Men det er min mening.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ei som selger de FL produktene. Hun påstår det er rene og fantastiske produkter. Men jeg sjekket ingrediensene og de er fulle av parabener + allergener.

Anonymkode: 60615...3c3

Skrevet

Det innlegget var vell om C9? Tenker mest på hudpleien nå 😀

Skrevet

Maria Åkerberg er en 100% naturlig hudpleieserie, Forever Living er ikke det. Forever Living har heller ikke spesielt stort utvalg i hudpleieprodukter. Hvis du er opptatt av gode, naturlige produkter som fungerer som mat for huden i form av vitaminer og fettsyrer ville jeg definitivt gått for Maria Åkerberg :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Maria Åkerberg. Prøv papayapeelingen! Forever Living er jeg skeptisk til, kommer aldri til å kjøpe noe derifra. 

Anonymkode: 05097...1af

AnonymBruker
Skrevet
Den 13.7.2016 at 19.05, Sirah skrev:

Har bare erfaring med Forever Living og syntes det er overprisede produkter som ikke holder hva de lover. I tillegg er de som selger det ofte himla irriterende mennesker som ikke tar nei for et nei. Hadde testet ut Maria Åkeberg frem for å bruke penger på FL. Men det er min mening.

Også spammer de facebookvennene sine med sine fristende produkter - og snikreklamerer for solkremen sin i sine tilfeldige sommerbilder der foreverliving solkremen står strategisk plassert på bildet :D

Anonymkode: 2cc15...709

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også spammer de facebookvennene sine med sine fristende produkter - og snikreklamerer for solkremen sin i sine tilfeldige sommerbilder der foreverliving solkremen står strategisk plassert på bildet :D

Anonymkode: 2cc15...709

Ikke minst 🙈 Og PMer med "spesialtilbud kun til deg" fordi du er en så god venn 😂

Skrevet

Det som er fint med Forever Living er jo at du kan prøve produktene i 90 dager og hvis du ikke liker dem så kan du levere de tilbake og få igjen alle pengene dine. Du kan jo likesågodt dra nytte av det hvis du alikevel er nysgjerrig på noe derifra😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...